امام جمعه شاهرود:

ورزشکاران به برکت انقلاب و بسیج دارای روحیه انقلابی و دینی هستند

امام جمعه شاهرود گفت: مسجد محل تربیت روح و اخلاق است و باید ورزشکاران روحیه انقلابی، اخلاقی و دینی را در خود پرورش دهند که به لطف انقلاب و بسیج این اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۲۶۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ - 03December 2017
به برکت انقلاب و بسیج ورزشکاران دارای روحیه انقلابی، اخلاقی و دینی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در همایش تجلیل از چهره‌ها و الگو‌های برتر ورزش بسیج شهرستان که به همت کانون بسیج ورزشکاران سپاه در تالار همایش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت، ولادت پیامبر رحمت و امام صادق (ع) با بیان اینکه یکی از نیاز‌های اصلی جسم ورزش است اظهار داشت: مکمل ورزش پرورش روح است چرا که باید بدانیم طبق آن سخن معروف روح سالم در بدن سالم است.
 
وی افزود: ورزش با پرورش روح با هم در تاریخ ماندگار خواهند شد مانند پوریای، ولی که ماندگار در تاریخ است یا مرحوم تختی که این‌ها در تاریخ مانده اند.
 
امینی با تاکید بر اهمیت ورزشگاه به مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد محل تربیت روح و اخلاق است و باید ورزشکاران روحیه انقلابی، اخلاقی و دینی را در خود پرورش دهند که به لطف انقلاب و بسیج این اتفاق افتاده است.
 
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: ورزش در کنار نماز، حفظ حقوق دیگران علی الخصوص پدر و مادر بسیار مهم است و باید ورزشکاران و جوانان بدان توجه ویژه داشته باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار