حجت‌الاسلام ماندگاری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هدف استکبار جلوگیری از تشکیل امت واحده اسلامی است/ تشکیل امت واحده دوستداران اسلام را زیاد می‌کند

مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت تضعیف قدرت دشمنان غربی را در گرو تشکیل امت واحده اسلامی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین هدف استکبار ایجاد شکاف میان اهل تسنن و تشیع است.
کد خبر: ۲۶۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ - 04December 2017
مهم‌ترین هدف استکبار جلوگیری از تشکیل امت واحده اسلامی است«حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری» مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت و مدیرعامل موسسه سیره روایت شهدا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه ایجاد وحدت میان مسلمانان از دغدغه‌های امام خمینی(ره) بود، اظهار داشت: پیروزی انقلاب ما آثار و برکات فراوانی برای آزادی‌خواهان و مسلمان جهان به ارمغان آورد. نام‌گذاری هفته‌ای به نام هفته وحدت که برگرفته از اندیشه و تدبیر حکیمانه امام راحل در برقراری صلح و برادری میان فرقه‌های مسلمین بود، یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.
 
حجت‌الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه هدف از ایجاد وحدت میان مسلمانان تشکیل یک امت واحده اسلامی است، افزود: در قرآن کریم به این موضوع مهم تاکید شده؛ چراکه هدف خدا از دعوت به دین اسلام، مجاهدت تمام پیامبران الهی در جهت هدایت بشر، همه و همه نقطه عطف در اقتدار مسلمانان و هدف در تشکیل امت واحده اسلامی دارد.

وی مهم‌ترین هدف استکبار را جلوگیری از تشکیل امت واحده اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند تا با تفرقه‌افکنی میان مسلمانان مسیر آسان‌تری برای رسیدن به اهداف خود مهیا کنند.

ماندگاری گفت: بزرگ‌نمایی اسلام در جهان با تشکیل امت واحده میسر است و تشکیل امت واحده ریشه تمام دشمنان را نابود و دوستداران اسلام را زیاد می‌کند.

مدیرعامل موسسه سیره روایت شهدا با توجه به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه «هرکس بر تبل اختلاف میان شیعه و سنی بکوبد یا خائن است یا احمق»، تصریح کرد: وحدت میان اهل تشیع و اهل تسنن، وحدت میان اقوام و حتی وحدت میان ادیان که نمونه بارز آن را در پیاده‌روی‌های اربعین مشاهده می‌کنیم این‌ها از الطاف خداوند است که در قالب پیروزی انقلاب اسلامی به ما هدیه شده است.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار