دبیر اجرایی جشنواره سراسری داستان کوتاه «لنگرود» خبر داد؛

تقدیر از آثار برگزیده داستان کوتاه «لنگرود»

دبیر اجرایی جشنواره سراسری داستان کوتاه «لنگرود» گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از آثار برتر جشنواره سراسری داستان کوتاه «لنگرود» که بنا به تشخیص هیأت داوران در بین آثار با موضوع «پایداری» بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد، تقدیر می‌کند.
کد خبر: ۲۶۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ - 05December 2017

تقدیر از آثار  برگزیده داستان کوتاه لنگرود«فرامرز محمدی‌پور» دبیر اجرایی جشنواره سراسری داستان کوتاه «لنگرود» در گفت‌وگو با دفاع پرس اظهار داشت: اولین جشنواره موسسه «آوای گیل» که یک تشکل مردم نهاد در حوزه فرهنگی، هنری و ادبی استان گیلان است با ارسال فراخوان داستان کوتاه به صورت ملی در اوایل شهریور ماه سال جاری کار خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه گفت: این تشکل مردم نهاد پس از تشکیل در راستای شناسایی از مجموعه آثار نویسندگان کشور در موضوعات مختلف نویسندگی و آزاد اقدام به ارسال فراخوان برای اولین بار در زمینه داستان کوتاه کرد.

محمدی‌‌پور خاطرنشان کرد: در یکی از بخش های این جشنواره به موضوع دفاع مقدس پرداخته شده است که طبق گفته‌های مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در این جشنواره از آثار برگزیده‌ای که حول موضوعات پایداری خلق شده‌اند با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل خواهد آمد.

شاعر و پژوهشگر گیلان گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان کار داوری آثار و جمع بندی نتایج و راه یابی تعدادی از داستان های کوتاه با موضوع «پایداری» به مرحله نهایی در 25 آذر ماه که جشنواره برگزار خواهد شد، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در راستای حمایت از این جشنواره ملی از برگزیدگان بخش دفاع مقدس آمادگی خود را جهت تقدیر اعلام کرده است.

بیش از ۲۵۰ داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از میان آن‌ها ۱۴ اثر برای داوری نهایی به داوران این مرحله سپرده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار