سردار کارگر تاکید کرد؛

جذب اقشار مختلف جامعه در «باشگاه دختران جوان»

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست شورای راهبردی سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: در جذب دختران جوان به قشر مذهبی، تمرکز نداشته باشید بلکه اقشار مختلف جامعه را نیز تحت پوشش قرار دهید. همچنین در بحث دفاع مقدس جناحی عمل نکنید، زیرا این امر یک سم برای فعالیت‌هایتان خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ - 05December 2017

اقشار مختلف جامعه را جذب باشگاه دختران جوان کنیدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست شورای راهبردی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه در اجرای طرح باشگاه دختران جوان از ظرفیت مساجد و مدارس غافل نشوید، اظهار داشت: در اجرای طرح‌ها از جوانان کمک بگیرید؛ زیرا هر کجا به مردم اعتماد کردیم و کارها را به آن‌ها سپردیم، پیروز شدیم. در صورتی که اگر اجرای طرح را در داخل ساختار و تشکیلات وارد کنیم، روند اجرای کار کُند می‌شود.

وی افزود: راهیان نور یکی از مکان‌هایی است که می‌تواند به جذب دختران کمک کند؛ اما ظرفیت‌های دیگری نیز در سطح کشور وجود دارد. در بحث راهیان نور بسیج نیز فعال است؛ اما زائرینی نیز به راهیان نور می‌آیند که عضو بسیج نیستند. می‌توانید این افراد را جذب باشگاه دختران جوان کنید، از طرفی اهداف و ماموریت باشگاه دختران جوان تداخلی با فعالیت‌های بسیج ندارد.

سردار کارگر با بیان اینکه اعضای باشگاه دختران جوان را جذب بسیج کنید، گفت: سال گذشته بیش از شش میلیون نفر به راهیان نور اعزام شدند که 50 درصد این جمعیت را خانم‌ها و همچنین 80 درصدشان را جوان‌های 15 تا 30 سال تشکیل دادند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از افتتاح 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سطح کشور در ایام دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: در جهت تحقق اهداف باشگاه دختران جوان از ظرفیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سطح کشور بهره‌مند شوید.

وی تاکید کرد: در جذب دختران جوان به قشر مذهبی تمرکز نداشته باشید؛ بلکه اقشار مختلف جامعه را نیز تحت پوشش قرار دهید. همچنین در بحث دفاع مقدس جناحی عمل نکنید؛ زیرا این امر یک سم برای فعالیت‌هایتان خواهد بود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان سخنان خود پیشنهادات و اصلاحات طرح اجرای باشگاه دختران جوان را ارائه کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار