معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

واگذاری 4 روستای زلرله‌زده «سرپل ذهاب» به سپاه «کربلا» مازندران

سرهنگ «جواد بخشی» با اشاره به اینکه چهار روستای زلزله‌زده در شهرستان «سرپل ذهاب» استان کرمانشاه به سپاه «کربلا» مازندران واگذار شده است، گفت: نیروهای سپاه مازندران از ۲۵ آبان‌ماه در آن منطقه حضور دارند.
کد خبر: ۲۶۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ - 05December 2017
واگذاری 4 روستای سرپل ذهاب به سپاه کربلا مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سرهنگ «جواد بخشی» معاون هماهنگ کننده سپاه «کربلا» مازندران، عصر امروز (سه‌شنبه) در آئین افتتاحیه درمانگاه ولایت آمل وابسته به مؤسسه تأمین درمان بسیجیان استان مازندران، اظهار داشت: این درمانگاه در یکی از محلات محروم شهر آمل با همکاری شورای اسلامی و شهرداری آمل همزمان با ۱۷ ربیع‌الأول مصادف با سال‌روز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: درمان یکی از اولویت‌های سپاه و بسیج است و ساخت ۳ مرکز درمانی دیگر را در این استان در دستور کار داریم.

سرهنگ بخشی با بیان این‌که ساخت درمانگاه در شهر «پل سفید» در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به محرومیت در شهر پل سفید و دروازه ورودی استان از سمت «فیروزکوه»، امیدواریم به زودی این مهم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه چهار روستا در شهرستان زلزله‌زده «سرپل ذهاب» استان کرمانشاه به سپاه «کربلا» مازندران واگذار شد ه است، افزود: در این چهار روستا، بیشتر از ۵۰۰ خانواده ساکن هستند که نیروهای سپاه مازندران از ۲۵ آبان‌ماه در آن منطقه حضور دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا، با بیان این‌که مردم منطقه زلزله‌زده در شرایط سختی در حال زندگی هستند، افزود: هفته آینده مدرسه در یکی از روستاها توسط سپاه راه اندازی می‌شود و به صورت هفتگی اقلام کمکی توسط این استان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها