مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

مدافعان حرم با فرهنگ برخاسته از عاشورا جبهه مقاومت را به پیروزی رساندند

عبدالله پاکاری گفت: مدافعان حرم با فرهنگ برخاسته از مکتب عاشورایی تمامی نیت شوم دشمنان را خنثی کرده و جبهه مقاومت را به پیروزی رساندند.
کد خبر: ۲۶۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲ - 05December 2017
مدافعان حرم با فرهنگ برخاسته از عاشورا جبهه مقاومت را به پیروزی رساندندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، عبدالله پاکاری عصر امروز در آئین تکریم و تجلیل از یادگاران شهدای مدافع حرم استان گیلان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم نگین درخشان ایران اسلامی هستند اظهار داشت: تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از مصادیق عملی و فرهنگی ترویج ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری درباره تکریم جایگاه شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نقش ارزنده‌ای را در ثبات حاکمیت، امنیت و آرامش در ایران اسلامی ایفا کردند.

پاکاری با تاکید بر اینکه درک جایگاه ویژه شهدای مدافع حرم زمانی حاصل می‌شود که بدانیم این دلیرمردان چه خطر بزرگی را از جهان اسلام و بشریت دور کردند گفت: جان‌فشانی و ایثارگری شهدای مدافع حرم خیال تعرض نیروهای تکفیری و داعش را از ایران اسلامی دور کرد.

وی با اشاره به اینکه  شهدا مدافع حرم با ولایتمداری، ایمان و بصیرت نیت شوم دشمنان را به نابودی کشاندند تاکید کرد: مدافعان حرم با فرهنگ برخاسته از مکتب عاشورایی، تمامی نیت شوم دشمنان را خنثی کرده و جبهه مقاومت را به پیروزی رساندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه دشمن‌شناسی، بصیرت و شاخت دقیق از موقعیت کشور از مهم‌ترین ویژگی‌های مدافعان حرم است تصریح کرد: مدافعان حرم مهاجران و مجاهدان فی‌ سبیل‌الله هستند.

در آیین بزرگداشت یادگاران مدافع حرم استان گیلان از خانواده‌های شهیدان سیرت‌نیا، طاهرنیا، کوچک‌زاده، روحی، نوری، روحی، مسافر، یعقوبی و 6 مدافع حرم تجلیل شد.

در این مراسم به نیابت از رزمندگان گیلانی به‌دست پدران شهید طاهر‌نیا و سیرت‌نیا از فرمانده و جانشین لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان تجلیل شد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها