امام جمعه اراک:

جهان اسلام با قاطعیت از قدس حراست می‌کند/ «ترامپ» اشتباه بزرگ دیگری مرتکب شد

آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» گفت: دنیا بداند که جهان اسلام با تمام قاطعیت از قدس حراست می‌کند و دار و دسته نتانیاهو نیز بدانند که با این اقدامات راه به جایی نمی‌برند چرا که قدس متعلق به همه بشریت است.
کد خبر: ۲۶۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ - 08December 2017
جهان اسلام با قاطعیت از قدس حراست می‌کند/ «ترامپ» اشتباه بزرگ دیگری مرتکب شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک، با اشاره به موضوع فلسطین و سخنان اخیر مطرح شده از سوی رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: توطئه جدید استکبار مورد هدف قرار دادن قلب فلسطین است، اما بدانند که مسلمانان با اتحاد در برابر خواسته‌های آنان ایستادگی کرده و نقشه‌هایشان را برملا می‌سازند.

وی افزود: قدس شریف همواره قلب فلسطین باقی خواهد ماند و دشمنان هر چه قدر که به فکر جاری ساختن توطئه‌های مختلف باشند، مسلمانان آگاه‌تر و بیدارتر هستند و با وحدت در مسیر پیروزی و شکست دشمنان حرکت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: وهابیت تکفیری یکی از مشکلات در درون اسلام است، آل سعود از پشت خنجر می‌زند و شریک دشمنان شده و در خیلی از جنایت‌ها راه را برای آن‌ها باز می‌کند، دشمن اصلی دنیای اسلام در غرب آسیا، رژیم صهیونیستی و اسرائیل غاصب است.

وی با اشاره به استقلال و عزت‌مندی ایران گفت: دولت عربستان متأسفانه مطیع آمریکا است، اسلحه‌های آمریکا را می‌خرد و نفت کشورش را در اختیار او قرار می‌دهند و آمریکا از اقتدار و استقلال ایران گلایه‌مند است، چرا که عزت‌مندی را سرلوحه خود قرار داده و منافع کشورش را حفظ می‌کند.

آیت‌الله دری نجف آبادی ادامه داد: دفاع از مظلوم، در واقع همان درسی است که مکتب سیدالشهداء به ما آموخت و مسلمانان همواره با شجاعت و بصیرت و همین‌طور آگاهی در برابر این اقدام که ماهیت پلید دشمنان را بیشتر مشخص می‌کند، خواهند ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز دانشجو و مسئولیت سنگین قشر دانشجو در آگاهی و بیداری جامعه گفت: یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مواضع، مواضع ضدآمریکایی دانشگاه‌‌ها، حوزه‌ها و مدارس است، از این رو قشر دانشجو و دانش‌آموز جامعه باید با جدیت هرچه تمام در مسیر دشمن‌شناسی حرکت کند.

خاطرنشان می‌شود، سال‌روز تأسیس شورای انقلاب فرهنگی، بزرگداشت هفته پژوهش، افتخار آفرینی تیم وزنه برداری ایران، حاضر نشدن کشتی گیر ایرانی مقابل حریف صهیونیسم، سال‌روز شهادت آیت الله دستغیب و سال‌روز تأسیس صندوق قرض الحسنه مهر از دیگر موضوعاتی بود که در خطبه های نمازجمعه اراک به آن‌ها پرداخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار