مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد؛

حضور 350 بسیجی در دوره‌های آموزشی بسیج سازندگی ملایر

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: از ابتدای امسال تا کنون 350 نفر از بسیجیان شهرستان ملایر در دوره‌های آموزشی بسیج سازندگی سپاه شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۲۶۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ - 09December 2017
حضور 350 بسیجی در دوره‌های آموزشی بسیج سازندگی ملایربه گزارش دفاع پرس از همدان، «علی سیاوشی» مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی، اظهار داشت: ساماندهی گروه‌های جهادی از شاخص‌ترین برنامه‌های اجرایی بسیج شهرستان در سال جاری به شمار می‌رود.
 
وی در ادامه با اشاره به ایجاد شورای جهادی در سپاه ناحیه ملایر اضافه کرد: این شورا با عضویت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مسئولان گروه‌های جهادی هستند.
 
سیاوشی یکی دیگر از کارهای انجام گرفته در این حوزه را راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی در سطح مساجد دانست و یادآور شد: این صندوق‌ها در حوزه بسیج علی ابن ابیطالب (ع)، مسجد سیدالشهدا (ع)، مسجد ولی عصر (عج)، مسجد دوطفلان مسلم و مسجد انصارالحسین (ع) شهر ملایر فعال بوده و آماده ارائه خدمت به مردم هستند.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر همچنین با اشاره به بحث برپایی اردوهای جهادی ابراز داشت: با کمک ادارات و برخی از دستگاه‌ها توانسته‌ایم بخشی از خانواده‌های محروم را شناسایی کنیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 442 نفر در اردوهای جهادی شرکت کرده‌اند که از این تعداد 782 نفر در قالب اردوهای یک روزه حضور داشته‌اند.
 
سیاوشی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این گروه‌ها گفت: این گروه‌ها بیشتر در بحث عمرانی مرمت مساجد و پایگاه‌ها و مرمت خانه مستمندان و امور خدماتی و فرهنگی فعال بوده‌اند.
 
این مسئول در پایان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 350 نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند که در پایان دوره‌های آموزشی نیز به همه شرکت‌کنندگان گواهی معتبر اعطا شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار