شعری از سردار شهید «علیرضا نوری» با موضوع «انتظار»

قطعه شعری با عنوان «استغاثه به حضرت، ولی عصر (عج)» توسط سردار شهید «علیرضا نوری» در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر: ۲۶۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 12January 2018

شعری از سردار شهید«علیرضا نوری» با موضوع «انتظار» ////// عصر جمعه اتونشر شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، قطعه شعری با عنوان استغاثه به حضرت ولی عصر(عج) توسط سردار شهید «علیرضا نوری» سروده شده است که در ادامه آن را می‌خوانید:
 
آید نسیم بیداد آهسته با دلی شاد
ظلم و ستم بنایش در سرزمین اجداد
مهدی برس به فریاد
آید یکی ز سویی بر خود نهد برویی
نمای که من همانم آماده بهر ارشاد
مهدی برس به فریاد
یاران تو سراسربا چهره‌های مضطر
شمشیر بر کشیده دارند چشم امداد
مهدی برس به فریاد
ایمان ز ما جدا نی ما را ز تو سوا نی
مال و ریا و تزویرحاکم شده قلمداد
مهدی برس به فریاد
 
خاطرنشان می‌شود، سردار شهید «علیرضا نوری» قائم مقام فرمانده لشگر 27 محمد رسول الله در مهر ماه ۱۳۳۱ در شهرستان ساری متولد شد.

در سال ۱۳۵۴ با شرکت در آزمون سراسری در دانشکده پلی تکنیک در رشته مهندسی راه و ساختمان پذیرفته شد. پس از مدتی به استخدام راه آهن در آمد.

در سال ۱۳۵۸ به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد. پس از گذراندن آموزش های لازم به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در راه آهن انتخاب شد.

با آغاز جنگ تحمیلی با استفاده از تجربیاتی که در دوران سربازی کسب کرده بود یک گروه 72 نفره از پرسنل راه آهن را آموزش نظامی داد و به نام 72 شهید کربلا راهی جبهه های جنوب کرد. این گروه در محور سوسنگرد و بستان استقرار یافت. محاصره سوسنگرد توسط همین نیروهای اعزامی شکسته شد.

«علیرضا نوری» سرانجام در ۹ بهمن ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی جنوب شلمچه در حالی که نیروهای بسیجی را در عملیات کربلای ۵ فرماندهی و هدایت می‌کرد، بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر و سینه به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها