مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

گلزار شهدای اراک نیازمند راه‌اندازی مرکز فرهنگی است

«محمد صادق دوخایی» گفت: گلزار شهدای اراک نیازمند ایجاد و راه‌اندازی مرکز فرهنگی بسیار قوی است که بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.
کد خبر: ۲۷۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ - 11December 2017

گلزار شهدای اراک نیازمند راه اندازی مرکز فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «محمد صادق دوخایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار با «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، با اشاره به اهمیت پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش آن در جامعه، اظهار داشت: تربیت شهدایی نظیر شهید «محسن حججی»، ثمره و ماحصل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و مایه نابودی دشمنان است.

وی افزود: خدمت‌گزاری به خانواده شهدا و ایثارگران، تکلیفی بر گردن تمامی مسئولان است، چرا که افتخار و عزت‌مندی امروز نظام مرهون جانفشانی فرزندان این مرز و بوم است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: هرم سنی همسران و خانواده شهدا متأسفانه روبه کاهش و میان‌سالی است و این موضوع نشان می‌دهد که باید هر چه سریع‌تر خدمات را در حد توان‌مان به آن‌ها ارائه دهیم.

دوخایی با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: ما باید از تمامی ظرفیت‌های استانی در راستای اهداف و فعالیت‌های فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و سپاه و همین‌طور سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه استان مرکزی، در واقع همگی در راستای هم‌افزایی که با یکدیگر دارند و یک هدف مقدس را دنبال می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: گلزار شهدای اراک نیازمند ایجاد و راه‌اندازی مرکز فرهنگی بسیار قوی است که بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با بحث برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی نیز باید با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در راستای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر این برنامه حرکت کرده و از ظرفیت دستگاه‌های استانی غافل نشویم.

دوخایی با اشاره به موزه آموزش و پرورش گفت: در ارتباط با همکاری هرچه بیشتر با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، با راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، تمامی موارد نگه‌داری شده از شهدای استان که در حال حاضر در موزه آموزش و پرورش نگه‌داری می‌شوند، به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار