مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

زنان نقش به سزایی در افتخارات دوران دفاع مقدس داشتند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: زنان نقش به سزایی در افتخارات دوران دفاع مقدس داشتند و اگر حضور بانوان فداکار نبود به یقین پیروزی‌های دفاع مقدس حاصل نمی شد.
کد خبر: ۲۷۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ - 11December 2017

زنان نقش به سزایی در افتخارات دوران دفاع مقدس داشتندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «معصومه مرادیان» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نشست شورای راهبردی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس که امروز در استان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: زنان نقش به سزایی در افتخارات دوران دفاع مقدس داشتند و اگر حضور بانوان فداکار نبود به یقین پیروزی‌های دفاع مقدس حاصل نمی‌شد.

وی افزود: نقش زنان در پشت جبهه ها در حمایت و تشویق مردان و فرزندانشان به جهت حضور در جبهه و تشكيل هسته‌های محلي برای كمک و پشتيبانی مردان در جنگ همه این‌ها می‌توانند عوامل موفقيت ساز دفاع مقدس باشد.

مرادیان تصریح کرد: در تاريخ وقتي نگاه می‌کنیم دقيقاً رده پای پر رنگ زنان را مشاهده می‌کنیم خصوصاً زنان ايرانی كه الگوهايی چون حضرت زهرا (س) و حضرت زينب (س) را دارند.

مشاور استاندار قزوین گفت: در 1400 سال پيش حضرت خديجه (س) در عصر خود بهترين تاجر زمان بود و يكی از عوامل موفقيت پيامبر (ص) است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین  عنوان کرد: ما زنان ايرانی چنين الگوهايي را داريم كه همواره به وجودشان افتخار خواهيم كرد و مادران و همسران شهدای و رزمندگان ما به تبع همان الگوها امروز اسوه های صبر و مقاومت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار