فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد؛

برگزاری همایش 9 دی در امامزاده ابراهیم آمل

«بهروز عیسی‌زاده» گفت: همزمان با گرامی‌داشت سالروز نهم دی‌ماه، همایشی با حضور نهادهای دولتی و مردمی در امام‌زاده ابراهیم (ع) آمل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵ - 11December 2017

برگزاری همایش 9 دی در امامزاده ابراهیم آمل

به گزارش دفاع پرس از مازندران، «بهروز عیسی‌زاده» فرمانده سپاه ناحیه آمل عصر امروز (دوشنبه) در جلسه هماهنگی حماسه اسلامی 9 دی و ششم بهمن‌ماه شهرستان آمل، با بیان این‌که همزمان با گرامی‌داشت روز 9 دی همایشی در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش با حضور نهادهای دولتی و مردمی در امام‌زاده ابراهیم (ع) در روز نهم دی‌ماه با برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی اجرا خواهد شد.
عیسی‌زاده حماسه ششم بهمن‌ماه مردم آمل را یک واقعه مهم تاریخ انقلاب عنوان کرد و افزود: سپاه ناحیه آمل، برنامه‌های مهمی را دستور کار دارد که مهم‌ترین آن‌ها برگزاری 2 همایش رزمندگان خواهران و برادران، مسابقات فرهنگی و هنری اعم از خاطره‌گویی و مقاله‌نویسی و مسابقات ورزشی است.
وی ادامه داد: با توجه به هفته گرامی‌داشت ششم بهمن‌ماه نیز برنامه‌ها از 29 دی‌ماه آغاز و تا ششم بهمن‌ماه همراه با برگزاری همایش به پایان می‌رسد.
عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: سعی داریم در این همایش از آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» امام موقت جمعه تهران به عنوان سخنران دعوت کنیم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار