نماینده دولت در همایش دولتمردان دفاع مقدس تبیین کرد؛

جمع آوری 32 هزار سند فعالیت‌های دیپلماتیک در دوران دفاع مقدس/ راه‌ اندازی سامانه الکترونیکی با امکان دسترسی 19 هزار کاربر

عبدالخلیل معظم‌زاده از راه اندازی سامانه الکترونیکی نقش دولت در دفاع مقدس با امکان دسترسی 19 هزار کاربر و جمع آوری 32 هزار سند فعالیت‌های دیپلماتیک در دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ - 13December 2017

جمع آوری 32 هزار سند فعالیت های دیپلماتیک در دوران دفاع مقدس/ راه اندازی سامانه الکترونیکی با امکان دسترسی 19 هزار کاربربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، عبدالخلیل معظم‌زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری در همایش تبیین عملکرد دولت در دفاع مقدس که چهارشنبه 22 آذر ماه در سالن اجلاس سران برگزار شد و از تهیه و انتشار 25 جلد کتاب تخصصی در خصوص اقدامات دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولت خبر داد.

معظم‌زاده با اشاره به دسته بندی 32 هزار سند در خصوص فعالیت‌های دیپلماتیک وزارت امور خارجه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بخشی از کار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با جمع آوری 10 هزار سند انجام شده است.

معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: سامانه الکترونیکی نقش دولت در دفاع مقدس و ایجاد بانک اطلاعاتی برای امکان در دسترس قرار گرفتن 19 هزار کاربر از دیگر اقدامات دولت است.

معظم‌زاده بیان داشت: برگزاری گردهمایی هفت مردادماه در نهاد ریاست جمهوری با حضور تمامی مسئولین و نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان های زیربط دفاع مقدس و استانداران شهرهای مرزی برگزار شد.

وی استمرار ارزش های هشت سال دفاع مقدس را ارزشگذاری به رزمندگان و سلحشوران آن دوران دانست و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس آثاری از خود برجای گذاشت که بخواهیم و نخواهیم در جای جای نظام ارزشی ما نفوذ کرده است که باید در همه وقت به عنوان توشه ای برای ادامه حرکت حیات بخش جمهوری اسلامی از آن استفاده کرد.

معظم زاده دولتمردان شهید را خادمانی کم نظیر خواند و تصریح کرد: آنان خدمت صادقانه و بی منت خود را پشتوانه و ارزشی برای انجام کار خود قرار دادند وظیفه ماست که چراغ بس منور و فروزان آنان را برای طی کردن ادامه مسیر قرار دهیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار