نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری:

کنسرت‌های موسیقی باید بر اساس ارزش‌های اخلاقی اجرا شود

آیت الله عبدالهی گفت: از مسؤولین و بویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم که با تجدیدنظر، نظارت بیشتری در کیفیت برگزاری این گونه برنامه‌ها داشته باشد، به گونه‌ای که با ارزش‌های اخلاقی و اصل سوم قانون اساسی همخوانی داشته باشد.
کد خبر: ۲۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱ - 03September 2014

کنسرت‌های موسیقی باید بر اساس ارزش‌های اخلاقی اجرا شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیت الله عبداللهی نیز در سخنانی درباره فرهنگ و بروز برخی مفاسد در حوزه فرهنگ صحبت و تصریح کرد: از آنجا که اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی بر مقوله فرهنگ و ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی و مبارزه با مظاهر فساد و تباهی تأکید کرده، حاکمیت وظیفه دارد بسترهای مناسب را برای رشد معنوی مردم جامعه فراهم آورد.

عبداللهی، افزود: به اتفاق نظر فقها امر به معروف و نهی از منکر، سه مرحله دارد که مرحله اول آن لسانی است که شامل راهنمایی، استدلال، موعظه، کار فرهنگی، پاسخگویی به سؤالات، سخنرانی، قلم و... میباشد. اما این فریضه یک مرحله یدی و فیزیکی هم دارد که کار حاکمیت است و حکومت اسلامی موظف است برای مبارزه و ریشهکن کردن مفاسد و لو با زور و قدرت اقدام نماید.

نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری از برگزاری برخی کنسرتهای موسیقی و تئاترها و چاپ برخی کتابها انتقاد کرد و اظهار داشت: از مسؤولین و بویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم که  با تجدیدنظر، نظارت بیشتری در کیفیت برگزاری این گونه برنامهها داشته باشد، به گونهای که با ارزشهای اخلاقی و اصل سوم قانون اساسی همخوانی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها