امضاء تفاهم‌نامه میان ادارات‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و آموزش و پرورش استان قزوین

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و اداره‌کل آموزش و پرورش استان صبح امروز (پنج‌شنبه) تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
کد خبر: ۲۷۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 14December 2017

امضاء تفاهم نامه همکاری ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس و آموزش و پرورش قزوینبه گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، صبح امروز (پنج‌شنبه) با «سالار قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کرد.

سرهنگ طاهرخانی در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین آمادگی دارد در انجام وظایف خود در تمامی محور‌های فعالیتی با اداره‌کل آموزش و پرورش استان همکاری کند.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از جمله جمع‌آوری مداخل دانش‌نامه استانی دفاع مقدس، تدریس درس «آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، نشر اطلاعات و سیره شهدا در قالب کتاب و جمع‌آوری خاطرات رزمندگان، افزود: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را در اولویت برنامه‌های کاری اداره‌کل قرار دادیم که این مهم جز با همکاری سایر نهادها و ادارات استان میسر نمی‌شود.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: ما در استان شاهد همکاری‌های خوبی از جانب ادارات استان بودیم و مسئولین نیز همکاری خوبی در این زمینه داشتند که ان‌شاءالله شاهد همکاری‌های بیشتری باشیم.

در ادامه این دیدار، معاون ادبیات و آموزش، معاون امور زنان و معاون تشکل‌های مردمی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گزارش‌ها و در خواست‌های خود را در ارتباط با موضوعات تخصصی خود مطرح کردند.

همچنین در این دیدار، مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان قزوین، طی سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به اقدامات سازمان آموزش و پرورش در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.

سالار قاسمی افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین آمادگی خود در زمینه تهیه محتوای دفاع مقدس کتب درسی، راهیان نور، بازدید از موزه‌های دفاع مقدس، ثبت خاطرات معلمان رزمنده و خانواده‌های شهدای شاخص دانش‌آموز و جمع‌آوری اسناد و تصاویر آنان، مشارکت در تهیه فیلم و مستندات شهدای شاخص، مشارکت در برگزاری جشنواره‌ها و کارگاه‌ها و نیز برگزاری جلسات کتاب‌خوانی با محوریت دفاع مقدس در مدارس و دبیرستان‌ها، با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همکاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار