مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان عنوان کرد؛

ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام پلدختر نیازمند اراده قوی مسئولان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اراده قوی مسئولان شهرستان پلدختر را تنها راه ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام این شهر دانست و گفت: این مطالبه مردم است که باید به آن پاسخ داد.
کد خبر: ۲۷۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 16December 2017

اراده قوی مسئولین پلدختر  تا پایان سال ساخت یادمان شهدای گمنام این شهر را تکمیل می کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌‌آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با مسئولان شهرستان پلدختر و بازدید از یادمان شهدای این شهرستان مشکلات بودجه‌ای را علت توقف روند ساخت این پروژه دانست.

در این دیدار سرهنگ ناصرپور بر سه کارکرد اساسی بنیاد، جلوگیری از انحراف، فراموشی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تاکید و اظهار امیدواری کرد؛ مسئولان پلدختر با اراده محکم برای پاسخ به مطالبات مردم تا قبل از پایان سال یادمان شهدای گمنام پلدختر را تکمیل کنند.

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام به ‌وسیله گروه‌های تحقیق و تفحص کشف و دوم مهرماه 1390 در ارتفاعات شمال شهر پلدختر به خاک سپرده شدند. این شهیدان در عملیات بیت‌المقدس و فاو به فیض شهادت رسیده‌اند.

عملیات عمرانی ساخت یادمان پلدختر نزدیک به 6 سال است که شروع شده ولی به دلیل کم توجهی مسئولان و کمبود اعتبار این پروژه تکمیل نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار