فرمانده تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی:

رزمندگان ایران اسلامی با سیلی محکم داعش را از بین بردند

سرهنگ رمضان ابراهیمی آتانی با اشاره به شکست داعش گفت: رزمندگان ایران اسلامی با سیلی محکم به دشمنان شجره خبیثه داعش را از بین بردند.
کد خبر: ۲۷۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ - 16December 2017

رزمندگان ایران اسلامی با سیلی محکم داعش را از بین بردندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ رمضان ابراهیمی آتانی شامگاه شنبه در مراسم وداع با پیکر مطهر هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان آمل سردار شهید پاسدار مهدی قره محمدی در حسینیه ثارالله سپاه آمل با اشاره به اینکه در تاریخ کشور ما خرمشهر به عنوان نماد مقاومت برای ملت ایران نقش بسته است، اظهار داشت: آمل برای همه ملت ایران، سنبل مقاومت بر علیه نفاق رقم زده است و مردم این شهرستان در ۶ بهمن سال ۶۰ با تمام وجود در مقابل نفاق داخلی ایستادند.

فرمانده تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی با بیان اینکه آمل از لحاظ فرهنگی، نظامی و اعتقادی، امتحانات سختی را پشت سر گذاشت ادامه داد: مردم مازندران در لشکر ٢۵ کربلا خوب درخشیدند و حماسه های خوبی آفریدند.

سرهنگ ابراهیمی آتانی با بیان اینکه آمل تنها شهری است که بیشترین شهدا مدافع حرم را دارد گفت: این مهم‌ترین نشان از طینت خوب مردم آمل است.

وی با اشاره به اینکه شهید قره محمدی در دفاع از حریم ولایت به شهادت رسیده است افزود: در دیدار با خانواده شهید قره محمدی آنچنان بزرگی را در چهره شان دیدیم که در کسان دیگری سراغ نداریم.

سرهنگ ابراهیمی آتانی با تاکید بر اینکه دشمن توان را برای مقابله به ایران اسلامی آماده کرده بود افزود: رزمندگان ایران اسلامی با سیلی محکم به دشمنان، حکومت داعش را از بین بردند.

وی با بیان اینکه امروزه در داعش تنها عناصری به عنوان زبان باقی مانده است و چیزی به عنوان حکومت داعش وجود ندارد، ادامه داد: دشمن با پشتیبانی خود سعی دارد تا داعش را که توسط ایران از بین رفته است بگوید این مطلب صحت ندارد.

سرهنگ ابراهیمی آتانی با اشاره به اینکه حکومت داعش و تمام سیستم فرمانروایی داعش از بین رفته است، افزود: اگر آمریکا و صهیونیست برای مقابله با ایران آماده نمی شود به دلیل حضور رزمندگان ایران اسلامی در جبهه های مختلف است.

وی با بیان اینکه رزمندگان تمام زندگی خود را وقف کشورمان کرده اند، گفت: فرماندهان برای امنیت کشورمان، تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهند.

سرهنگ ابراهیمی آتانی با اشاره به اینکه همه این شهدا از نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهدای نسل سوم و چهارم، مانند نسل اول و دوم تحت فرمان امام هستند.

سردار شهید مهدی قره محمدی متولد سال ۱٣۶۴ در شهرستان آمل، چهارشنبه هفته گذشته در درگیری تن به تن در دیروالزور سوریه به شهادت رسید.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار