سلیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقدام ترامپ به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت بخشید

نماینده مجلس شورای اسلامی اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را به فال نیک گرفت و گفت: این اقدام ترامپ نه‌تنها کمکی به صهیونیست‌ها نکرده است، بلکه موجبات اضمحلال این رژیم را فراهم کرد.
کد خبر: ۲۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ - 17December 2017

اقدام ترامپ به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت بخشید/ آمریکا در ایجاد اجماع جهانی علیه ایران ناتوان است«اصغر سلیمی» سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه اقدام ترامپ مبنی بر به‌‌ رسمیت شناختن قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی باعث اتحاد مسلمانان شد که همین امر روند نابودی این رژیم کودک‌کش را سرعت می‌بخشد، اظهار داشت: آمریکا در منطقه با به‌ راه انداختن جریان تکفیری، دنباله‌رو اهداف رژیم صهیونیستی در عراق و سوریه بود و زمانی‌که خود را بازنده این میدان دید، تصمیم به جبران ناکامی‌هایش این‌بار در بیت‌المقدس گرفت.

این نماینده خانه ملت افزود: این اقدام ترامپ نیز مانند تمام طرح‌های توطئه‌انگیزش راه به جایی نخواهد برد و در حقیقت آن را می‌توان به فال نیک گرفت؛ چراکه نه‌تنها کمکی به صهیونیست‌ها نکرده است، بلکه به نابودی این رژیم سرعت بخشید.

سلیمی با اشاره به  ادعای اخیر «نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل مبنی بر حمایت موشکی ایران از انصارالله یمن، تصریح کرد: وقتی که ترامپ قدس را به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی کرد، شاید گمان نمی‌کرد که با واکنش‌های زیادی از سوی مسلمانان جهان، خصوصا برخی مقامات آمریکایی مواجه شود. رییس جمهور آمریکا اکنون که تحت فشار افکار عمومی به‌ویژه جهان اسلام قرار گرفته است، سعی می‌کند با وارد کردن اتهامات موشکی به ایران خود را از انزوا و فشار افکار عمومی خارج کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها، آمریکا را ناقض حقوق بشر عنوان کرد و گفت: آمریکا با ایجاد تفرقه میان کشورهای اسلامی درصدد است تا در منطقه سایه امنیت برچیده شود و مدام آتش جنگ برقرار باشد. به راه انداختن جنگ و ثروت اندوزی از طریق فروش تسلیحات جنگی از سیاست‌های آمریکاست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس با اشاره به اینکه سازمان ملل موضوع ارسال موشک از سوی ایران به یمن را رد کرده است، خاطرنشان کرد: کشور یمن بیش از سه سال است که تحت محاصره زمینی، هوایی و دریایی ائتلاف عربستان قرار دارد به‌طوری‌که حتی امکان ارسال دارو و مواد غذایی هم به این کشور وجود ندارد.

وی با توجه به اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود با معرفی چهره ایران به‌عنوان یک کشور خشونت‌طلب در جهان، درصدد هستند تا ائتلاف جهانی علیه کشورمان به راه بیاندازند، گفت: امروز تمام کشورها به جز متحدان آمریکا که جیره‌خوار این کشور هستند، پی به ماهیت جمهوری اسلامی برده‌اند و قدرت و توان دفاعی کشورمان را در جهت بازدارندگی می‌دانند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار