نماینده مردم نوشهر در مجلس از پاسخ آخوندی قانع شد

احمدی‌لاشکی که درباره حق مالکیت مردم بر زمین‌های اطراف فرودگاه نوشهر از آخوندی سوال پرسیده بود از توضیحات وزیر راه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قانع شد.
کد خبر: ۲۷۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ - 17December 2017

نماینده نوشهر از پاسخ آخوندی قانع شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سیدعباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که صبح امروز (یکشنبه 26 آذرماه)‌ به منظور پاسخ به سوال قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر به مجلس آمده بود، طی سخنانی اظهار داشت: درباره پرونده حق مالکیت مردم که در اطراف فرودگاه نوشهر زمین‌هایی را دارند که وزارت راه برای نصب دستگاه DVUR این زمین‌ها را در اختیار گرفته است وزارت راه اقدامات حقوقی لازم را انجام داده است.

وی افزود:‌ در مسیر حل این پرونده برخی موانع حقوقی وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده بنده این قول را می‌دهم که تا یک ماه آینده مشکل مالکان زمین‌های اطراف فرودگاه نوشهر حل شود.

نماینده مردم نوشهر پس از اظهارات آخوندی با اشاره به نامه‌ای که صبح امروز از سوی علی‌اصغر مهابادی معاون وزیر راه دریافت کرده گفت: معاون آقای آخوندی صبح امروز نامه‌ای را به من داد که در این نامه قول حل مشکل مالکان زمین‌های اطراف فرودگاه نوشهر داده شده و براساس این نامه بنده امیدوارم که پس از زمان مذکور این مشکل به شکل کامل حل و فصل شود.

بنابراین نماینده مردم نوشهر از اظهارات آخوندی قانع شد و وزیر راه با ابزار خوشحالی از حضور در مجلس، صحن پارلمان را ترک کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها