نخستین جلسه قرارگاه خواهران بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد

نخستین جلسه قرارگاه خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان، امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ - 19December 2017

نخستین جلسه قرارگاه خواهران بسیج دانشجویی استان سمنان تشکیل شدبه گزارش دفاع پرس از سمنان، نخستین جلسه قرارگاه خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان، امروز (سه‌شنبه) با حضور مسئولین و منتخبین قرارگاه‌های شهرستان‌های استان سمنان در محل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان برگزار شد.

در این نشست، «راضیه امین» مسئول قرارگاه خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان با تأکید بر تشکیل منظم جلسات این قرارگاه، اظهار داشت: هدف از تشکیل این قرارگاه، معرفی الگو‌های شاخص زنان مسلمان به جامعه، هویت بخشی به حضور مؤثر دختران در محیط اجتماع و شیوه نقش آفرینی آن‌ها در چالش‌های مربوط، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده و نیز سایر مسائل تخصصی مربوط به زنان است.

وی افزود: شناسایی نیاز‌ها و معضلات موجود در حوزه زنان به‌ویژه در خوابگاه‌های دانشجویی و هم‌اندیشی و ارائه راهکار برای رفع نیاز‌ها و چالش‌های موجود در جامعه، از دیگر اهداف تشکیل این قرارگاه است.

خاطرنشان می شود، تصمیم‌گیری در خصوص اردو‌های راهیان نور و بررسی برنامه‌های اجرا شده توسط پایگاه‌های بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها، از محور‌های اولین جلسه قرارگاه خواهران بسیج دانشجویی استان سمنان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار