حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی»:

دستگاه‌های نفوذی دشمن در حال سرمایه‌گذاری در حوزه‌های علمیه هستند

وزیر سابق اطلاعات گفت: دستگاه‌های نفوذی دشمن در حال سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی برای تصعیف قدرت حوزه علمیه و نفوذ در آن هستند.
کد خبر: ۲۷۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ - 19December 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» وزیر سابق اطلاعات، امروز (سه‌شنبه) در جمع طلاب حوزه علمیه «کمالیه» خرم‌آباد، با تأکید بر این‌که دستگاه‌های نفوذی دشمن در حال سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی برای تصعیف قدرت حوزه علمیه و نفوذ در آن هستند، اظهار داشت: دشمن به‌خوبی درک کرده است که حوزه با تکیه به قرآن و سیره ائمه (ع)، بزرگ‌ترین برای تهدید برای دشمنان و به ذلت کشاندن استکبار جهانی است.

وی افزود: امروزه مسئله دشمن‌هراسی در جامعه غربی سبب شده است تا اندیشمندان و جامعه‌شناسان و مردم برای دانستن تهدیدات و حقیقت اسلام به دنبال شناخت اسلام بروند که در نتیجه در می‌یابند که قرآن نشان‌دهنده راه و سبک زندگی درست است.

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، با بیان این‌که آیات قران بیان‌گر تاریخ گذشتگان است و یک سوم آیات قران تاریخ است، بیان داشت: تاریخ قر‌آنی برای عبرت گرفتن از سرنوشت اقوامی است که به آن‌ها عزت و بزرگی داده شد و ان قوم با اعمال خود چگونه به ذلت و خواری دچار شدند.

وی با اشاره به این‌که با تفکر بر تاریخ قرآن، عوامل پیشرفت و صعود بشریت را در می‌یابیم، خاطرنشان کرد: سوره‌های قرآن نکات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی تربیتی و معنوی و... را در خود جای داده‌اند.

دستگاه‌های نفوذی دشمن در حال سرمایه‌گذاری در حوزه‌های علمیه هستند

دستگاه‌های نفوذی دشمن در حال سرمایه‌گذاری در حوزه‌های علمیه هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار