سردار یزدی در مراسم تشییع شهید علی خوش‌لفظ:

دشمن از تفکر «خوش‌لفظ»‌ها هراس دارد/ ای کاش متوسلیان بود تا از «مقاومت» علی می‌گفت

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه دشمن از تفکر شهید خوش لفظ هراس دارد، گفت: ای کاش حاج احمد متوسلیان و شهید همت بودند تا از ایستادگی‌های شهید علی خوش لفظ برای ما می‌گفتند.
کد خبر: ۲۷۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ - 21December 2017

دشمن از تفکر «خوش‌لفظ»‌ها هراس دارد/ ای کاش متوسلیان بود تا از «مقاومت» علی می‌گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «سردار محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در مراسم تشییع شهید علی خوش‌لفظ، اظهار داشت: شهید علی خوش‌لفظ از کسانی بود که همیشه منتظر بود تا تکلیف خود را انجام دهد. ای کاش احمد متوسلیان امروز در میان ما حضور داشت تا از ایثارگری و رشادت‌های شهید علی خوش‌لفظ حرف می‌زد.

وی افزود: ای کاش شهید همت بود و از مقاومت خوش‌لفظ حرف می‌زد و می‌گفت که چگونه در خط دفاع از انقلاب اسلامی با جراحت‌هایش می‌ایستاد. کاش سردار همدانی بود و می‌گفت که چگونه جراحت در بدن خوش‌لفظ بود و به راه مقاومت ادامه می‌داد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: شهید خوش‌لفظ اسوه و اسطوره مقاومت بود. علیرغم همه مجروحیت‌هایش هیچ‌گاه محدودیت برای دفاع از انقلاب اسلامی قائل نبود. روح بزرگ خوش‌لفظ جسم زخمی او را به جلو هدایت می‌کرد.

وی بیان کرد: شهید خوش‌لفظ با مدیریت جهادی نشان داد که یک رزمنده و سرباز ولایی چگونه از مردم، کشور، ناموس و انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

سردار یزدی عنوان کرد: جوانان می‌توانند زندگی این شهید را الگو قرار دهند. شهادت مزد پرافتخار خوش‌لفظ بود. ایثارگری و سبک زندگی او برای ما ارزشمند است. باید زندگی خوش لفظ را ببینیم و زندگیمان را بر اساس آن تنظیم کنیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: ارزش خوش‌لفظ به زندگی او بود. ما امروز جمع شده‌ایم که بگوییم تو {شهید خوش لفظ} در طول دوران زندگی برای ما یادگارهایی بزرگی را به جا گذاشته‌ای.

وی عنوان کرد: امروز با افتخار از لحظات زندگی خوش‌لفظ درس می‌گیریم. وی در برابر شرایط سخت و مجروحیت‌های سخت ایستادگی کرد و هیچ‌گاه نگفت، نمی‌تواند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت:‌ نگاه فرهنگی خوش لفظ او را در میان رزمندگان ماندگار کرد. این نوع نگاه باید در دفاع از انقلاب و مردم گسترده یابد. مسیری که شهدا رفتند دست پاکی، چشم پاکی، مردم‌داری و راه ولایت بود. امیدوارم بتوانیم راه این عزیزان را برویم. زندگی امروز ما بر اثر فداکاری خوش‌لفظ هاست.

وی تصریح کرد:‌ موشک‌های حسن تهرانی‌مقدم دشمن را به وحشت ترس و لرزه می‌اندازد. حضور، نگاه و تفکر خوش‌لفظ نیز دشمن را می‌ترساند. نگاه خوش لفظ باعث زانو زدن دشمنان شده است. آن‌ها می‌دانند جوانان ما با تأسی از شهدا دنبال صحنه‌ای هستند تا تفکر بسیجی را نشان دهند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار