نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مسیحیان در جنگ تحمیلی اوج همدلی با سایر هموطنان را به نمایش گذاشتند

«یوناتن بت کلیا» نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ایران هیچ‌گونه تبعیضی میان اقلیت‌های دینی وجود ندارد، گفت: اوج همدلی مسیحیان با سایر هموطنان را در جنگ تحمیلی می‌توان دید که شهادت ۸۹ رزمنده مسیحی گواه بر این ادعاست.
کد خبر: ۲۷۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ - 25December 2017

اوج همدلی ارامنه در دوران دفاع مقدس بود«یوناتن بت کلیا» نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اینکه مسیحیان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در کنار مردم ایران بوده‌اند و هیچ‌گونه تبعیض و تفاوتی میان اقلیت‌ها در کشور نیست، اظهار داشت: اوج همدلی و همنوع‌دوستی مسیحیان را در جنگ تحمیلی می‌توان دید که شهادت 89 رزمنده مسیحی گواه بر این ادعاست.

وی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش وحشی‌گری در منطقه را به بالاترین درجه ممکن رسانده بود، گفت: نیروهای مردمی کلیمی در کنار رزمندگان ارتش عراق و سوریه با اتحاد در برابر جریان انحرافی تکفیری ایستادگی کردند که منجر به پیروزی برای جهان اسلام شد.

«بت کلیا» صلح و دوستی، آرامش و امنیت را از بارزترین مشخصه‌های مسیحیان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در دنیای کنونی که سلطه‌گران با زور و تزویر به فکر تجزیه کشورهای اسلامی هستند، مسلمانان به همراه تمام اقلیت‌های مذهبی باید دوشادوش هم علیه استکبار جهانی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار