رئیس حوزه‌های علمیه خواهران غرب کشور:

حرکت خودجوش مردمی را قبول داریم/ رفتار ساختارشکنانه محکوم است

حجت‌الاسلام «سید حسن فاضلیان» با بیان این‌که ما حرکت خودجوش مردمی را قبول داریم ولی رفتار ساختارشکنانه را محکوم می‌کنیم، تأکید کرد: اصل حماسه ۹ دی در سال ۸۸، به منظور حمایت از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بود و ما توهین به ارزش‌های اسلامی را قبول نداریم و با آن مقابله می‌کنیم.
کد خبر: ۲۷۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ - 30December 2017

توهین به ارزش‌های اسلامی، توهین به خون شهدای انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «سید حسن فاضلیان» رئیس حوزه‌های علمیه خواهران غرب کشور، امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در همدان، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام امام خمینی (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضور آگاهانه، هوشمندانه و همراه با بصیرت مردم شریف و ولایت‌مدار همدان در روز «میثاق امت با ولایت» قابل تقدیر و قدردانی است.

وی با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر توجه به مطالبات مردم بیان داشت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند نقد و انتقاد سازنده واجب بوده اما تهمت زنی نیز حرام است، بر این اساس امسال مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی به صورت باشکوه‌تر و خاص در کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فاضلیان با اشاره به حضور مردم همدان از ساعت‌ها قبل از آغاز رسمی مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، بیان داشت: مردم آگاه، بصیر و ولایت‌مدار همدان همواره و در هر شرایطی در صحنه‌ها حضور حماسی داشته و دارند که این مهم بدون شک قابل تقدیر است.

وی با بیان این‌که ما حرکت خودجوش مردمی را قبول داریم ولی رفتار ساختارشکنانه را محکوم می‌کنیم، تأکید کرد: اصل حماسه ۹ دی در سال ۸۸، به منظور حمایت از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بود و ما توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی و آن‌چه که ثمره و نتیجه خون هزاران شهید گلگون کفن است را قبول نداریم و با آن مقابله می‌کنیم.

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران غرب کشور تصریح کرد: فتنه‌گران این خواب و خیال که بتوانند با اصل نظام اسلامی ایران، ولایت فقیه و با ارزش‌های اسلام و انقلاب درگیر شوند را به حتم با خود به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار