فرمانده انتظامی استان اردبیل:

تبعیت از ولایت فقیه عامل امنیت ایران در خاورمیانه است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: تبعیت از ولایت فقیه عامل امنیت مثال زدنی ایران در خاورمیانه است.
کد خبر: ۲۷۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ - 30December 2017

تبعیت از ولایت فقیه عامل امنیت ایران در خاورمیانه استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان اردبیل امروز در همایش خیرین امنیت ساز شهرستان گرمی اظهار داشت: امروز امنیت ایران در خاورمیانه مثال زدنی بوده و کشورمان به همچون جزیره امنی در اقیانوس پرتلاطم منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: این امنیت به پاس تبعیت از ولایت فقیه و پیروی و جانبداری ملت شریف ایران حاصل شده و در طول بعد از انقلاب اسلامی، موجب حفظ کشور از ترفندها و فتنه‌های دشمنان شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل به ضرورت جلب مشارکت عمومی در تامین امنیت تاکید کرد و بیان داشت: بدون مشارکت عمومی امنیت و آرامش حاصل نمی شود و ضروری است در وضعیتی که دشمن اتحاد و انسجام ملت را نشانه گرفته، با همبستگی در تداوم امنیت کشور تلاش کنیم.

عبدی تامین امنیت را یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی دانست و افزود: ذات نیروی انتظامی امنیت آفرینی و آرامش بخشی است و پلیس با حداکثر توان به دنبال خدمت رسانی به مردم است.

وی با تاکید به اهمیت ظرفیت خیرین و حامیان امنیت ساز ادامه داد: حمایت خیرین امنیت ساز زمینه ساز پیشبرد اهداف پلیس و برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین حماسه ۹ دی را رویدادی تاریخی در تجدید بیعت با رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: در چنین روزی ملت شریف ایران توطئه دشمن را خنثی کرده و در مقابل فتنه ها ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار