بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت حماسه «9دی»؛

گرامیداشت 9 دی موجب بیعت مجدد با آرمان‌‌های انقلاب اسلامی است

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با صدور بیانیه‌ای گرامیداشت حماسه 9 دی را در شرایط کنونی موجب تعظیم شعائر اسلامی و بیعت مجدد با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۲۷۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ - 30December 2017

گرامیداشت 9دی موجب بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به مناسبت گرامیداشت حماسه «9 دی» بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است.

دوران غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان ایران اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و فتنه ۷۸ در کوی دانشگاه، پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت‌مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه 88 نمونه بارز دشمنی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به سردمداری رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بود که مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی را در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب دچار تردید نکرد و با حضور پرشور و آگاهانه در حماسه 9 دی سال 88 دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند و با تاسی از فرهنگ عاشورا طومار فتنه و فتنه گران را درهم پیچیدند و به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و پاسدار واقعی میراث گران سنگ ولایت هستند و اگر بخواهند با آرمان های یک ملت و اندیشه های برآمده از خون شهدا و رهبری، به گستاخی حرمت شكنی كنند، با خشم عاشورایی آنان روبرو خواهند شد.

آری ملت با بصیرت ایران اسلامی که در ۹ دی در دفاع از ارزش های انقلاب و نظام حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد و دیگر اجازه نخواهد داد حوادثی همچون فتنه ۸۸ تکرار شود و اعتقادات و آرمان های امام و رهبری دست مایه عده ای خواص بی خاصیت شود.

امروز هوشیاری و بیداری ملت ایران سلاحی برنده در مقابل هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی است و گرامیداشت این روز بزرگ در شرایط حساس کنونی بسیار اثر بخش و مهم است و موجب تعظیم شعائر اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

مقام معظم رهبری در خصوص این حماسه تاریخی می‌فرمایند: مطمئن باشید كه روز نهم دی ماه در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد. شاید به یک معنا بشود گفت كه در شرایط كنونی كه شرایط غبارآلودگی فضاست، این حركت مردم اهمیت مضاعفی داشت؛ كار بزرگی بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فكر می‌كند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (ع) را می بیند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت این حماسه تاریخی حرکت عاشورایی مردم را در 9 دی ماه 88 نماد بصیرت‌بخشی دوباره ملت دانست و بر حفظ وحدت و بصیرت انقلابی مردم در شرایط حساس کنونی در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها