«9 دی» روز ملی بصیرت مردم ایران است

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: 9 دی‌ روز ملی بصیرت مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۲۷۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴ - 31December 2017

«9دی» روز ملی بصیرت مردم ایران استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحبه نکا شنبه در مراسم حماسه 9 دی، نهم دی‌ماه را روز ملی بصیرت مردم ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند با بصیرت بوده و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود، افزود: سران فتنه باید برای پایکوبی دشمنان انقلاب اسلامی و بی حرمتی به ساحت سالار شهیدان به مردم و شهدا پاسخگو باشند.

شریفی تاکید کرد: مردم در نهم دی ماه جواب کسانی را دادند که در روز عاشورا حرمت امام حسین (ع) را شکستند، به مساجد حمله‌ور شده و شورش کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با مشاهده آشوب‌های خیابانی فتنه‌گران متوجه شدند که هدف آن‌ها انتخابات نیست و به دنبال نابودی نظام، مقدسات و ارزش‌های دینی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه نهم دی در برابر تلخی حوادث فتنه شیرینی حضور مردم را برای انقلاب اسلامی رقم زد، تصریح کرد: نهم دی را باید حماسه‌ای دانست که در برابر هجمه دشمنان توانست برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها