معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین:

فتنه ۸۸ یک دعوای خانوادگی نبود/ باید ریشه‌های فتنه برای مردم بازخوانی شود

سردار «علی استادحسینی» گفت: باید ریشه‌های فتنه برای مردم بازخوانی شود تا فراموش نکنند و این قائله زمانی ختم می‌شود که سران فتنه از مردم عذرخواهی کرده و به‌اشتباه و گناه خود اعتراف کنند.
کد خبر: ۲۷۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ - 31December 2017

فتنه ۸۸ یک دعوای خانوادگی نبود/ باید ریشه‌های فتنه برای مردم بازخوانی شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم (عج) استان سمنان، سردار «علی استادحسینی» معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، با بیان این‌که فتنه 88 یک دعوای خانوادگی نبود، اظهارداشت‌: باید ریشه‌های فتنه برای مردم بازخوانی شود تا فراموش نکنند و این قائله زمانی ختم می‌شود که سران فتنه از مردم عذرخواهی کرده و به‌اشتباه و گناه خود اعتراف کنند.

وی با بیان این‌که فتنه‌هایی همچون فتنه سال 88 در عمق توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی ریشه دارد و نباید فراموش شود، افزود: در اصل، عوامل داخلی و منافقان، عامل این فتنه بودند و هنوز هم مدعی حق و طلب‌کار هستند.

فرمانده سابق سپاه استان سمنان با اشاره به این‌که عضو شورای سیاست خارجی آمریکا معتقد است که با جنگ نظامی نمی‌توانند انقلاب را از بین ببرند، یادآور شد: آنان با توطئه‌های مختلف درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی ایران از داخل کشور بودند که به لطف خدا و بصیرت ملت ایران با شکست مواجه شدند.

وی با تأکید بر این‌که راه‌اندازی «جنگ نرم» از سوی جهان استکبار و کشورهای غربی، بزرگ‌ترین توطئه دشمنان است، ادامه داد: بیش از 75 میلیون دلار در سال، علیه ایران تبلیغات فرهنگی می‌شود که اعتقاد، آرمان‌ها و ارزش‌های ایرانی و اسلامی ملت ایران را در تمام اقشار و گروه‌های سنی نشانه گرفته است.

سردار استادحسینی خاطرنشان کرد: شیعیان مانند پرنده هستند و دو بال این پرنده، معنویت و عدالت‌خواهی است و زرهی دارد به نام ولایت‌پذیری که آن را شکست‌ناپذیر می‌کند، دشمن باید از اتفاقات گذشته درس عبرت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار