رئیس سازمان بدر:

آیت‌الله سیستانی و خون شهدا عامل اساسی پیروزی بر داعش بود

هادی العامر گفت: حضرت آیت‌الله سیستانی و خون شهدا عامل اساسی پیروزی ملت عراق بر جریان تروریستی داعش بود.
کد خبر: ۲۷۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ - 31December 2017

آیت الله سیستانی و خون شهدا عامل اساسی پیروزی بر داعش بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، هادی العامری رئیس سازمان بدر عراق طی مراسمی که به مناسبت پیروزی نظامی بر جریان تروریستی داعش در استان میسان برگزار شد اظهار داشت: فتوای جهاد کفایی حضرت آیت‌الله سیستانی، رشادت و خون پاک شهدا موجب آزادی این کشور از لوث داعش شد.

وی خواستار دوری عشائر از اختلافات داخلی شد و افزود: عشائر عراق در استان میسان باید از حق حاکمیت و قانون اساسی این کشور دفاع کنند.

رئیس سازمان بدر عراق هر گونه تجاوز و تهدید پزشکان را محکوم کرد و بیان داشت: پزشکان سرمایه‎های عراق هستند بنابراین دستگاه‎های امنیتی باید تدابیر لازم برای حمایت از پزشکان را بیندیشند که آنان در سلامت و امنیت کامل به وظایف خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: پزشکان در دوران جنگ با داعش، نقش بسیار تاثیر گذاری داشتند و جان هزاران تن از رزمندگان و جوانان عضو بسیج مردمی، ارتش، پلیس و نیروهای امنیتی را نجات دادند.

هادی العامری خاطرنشان کرد که پزشکان مجاهد با تشکیل بیمارستان‎های صحرایی در فاصله بسیار کم و چند کیلومتری خطوط مقدم نبرد حضور داشتند و به وظایف خود مشغول بودند.

منبع: رسا

نظر شما
پربیننده ها