یادداشت/ امیر محمد رحیمی

فانوس بصیرت در غبار فتنه

آمریکا همواره درصد بوده تا شرایط دل‌خواه خود را در اقصی‌نقاط جهان اِعمال کند و هرگاه از سوی حکومتی فرآیندی جز این صورت پذیرد، سیاست‌مداران آمریکایی، نسخه براندازی نرم یا در مواردی رویارویی مستقیم را برای آن کشور می‌پیچند.
کد خبر: ۲۷۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ - 01January 2018

فانوس بصیرت در غبار فتنهگروه استان‌های دفاع پرس - امیر محمد رحیمی؛ مستکبرین و در رأس آن‌ها ایالات متحده [آمریکا]، همواره درصدد آن بودند و هستند تا شرایط دل‌خواه خود را در اقصی‌نقاط جهان اعمال کنند و هرگاه از سوی حکومتی فرآیندی جز این صورت پذیرد، سیاست‌مداران آمریکایی، نسخه براندازی نرم یا در مواردی رویارویی مستقیم را برای آن کشور می‌پیچند.

از کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ تا به امروز، هیچ‌گاه ایران اسلامی از دست‌اندازی شرق و غرب و ایادی آن‌ها مصون نبوده است و هرگاه آزادگی و آزادی‌خواهی در رگ این ملت به جوشش در آمده است، مستکبرین بی‌درنگ، چون شوکرانی کشنده، کالبد جامعه را به مرگ فرو برده‌اند.

انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه اوج مبارزه و رویارویی با طاغوتیان داخلی و خارجی در عصر حاضر است. آن‌جا که مردم به اتکای توان دینی و هدایت ولی فقیه توانستند چهارچوبه‌ای را که چپاول‌گران برای ایران به وجود آورده بودند را بگسلند و سرنوشت خویش را به مسیری احسن و روشن رهسپار کنند. اما در جایگاه دیگری از تاریخ، دشمنان قسم خورده ما با مستمسک قرار دادن فریب‌خوردگان و خودفروختگان داخلی، تمام قوای خود را به کار گرفتند تا علاوه بر تلخ نمودن کام ملت ایران به واسطه حضور چشم‌گیر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸، کشور را نیز به ورطه سقوط نزدیک کنند.

پس از انتخابات روز‌ها ایران در آتش فتنه‌ای می‌سوخت که فتنه‌گران به دلایل واهی و نابخردانه در آن می‌دمیدند و حاضر به تمکین از قانون نیز نمی‌شدند. آن‌چه از کلام و رفتار آنان بر‌می‌آمد، چیزی جز خیانت و خباثت نبود. آشوب‌گران که بویی از انسانیت نبرده بودند مغرضانه پا را از رفتار‌های دون شأن و وحشیانه خود فرا گذاشتند و در عاشورای حسینی به هیبت یزیدیان در آمدند و حرمت عزای سالار شهیدان را شکستند.

مردم پس از این حادثه سخت و دشوار دیگر تاب این همه جنایت و بی‌بصیرتی را نیاوردند و با حضوری جانانه خود در ۹ دی سال ۱۳۸۸، بینش و ولایت‌پذیری بی‌بدیل خود را به جهانیان نشان دادند و فتنه‌ای را که در اندیشه آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود به زباله‌دان تاریخ سپردند. امروز نیز استعمارگران ابلیس‌نشان دست از دشمنی و کینه‌توزی بر نداشته‌اند، اما مردم عزیز و بصیر ایران اسلامی همچون گذشته به دهان آنان خواهد زد و زیر لوای رهبری فرزانه انقلاب به مسیر پر افتخار خویش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار