جاسمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جنگ تحمیلی اوج خیانت آمریکا علیه ملت ایران است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام حمایت ترامپ از مردم کشورمان در پی اتفاقات روزهای اخیر، گفت: کسانی که از واکنش رئیس‌جمهور آمریکا ذوق‌زده شده‌اند، اگر مروری بر وقایع جنگ تحمیلی داشته باشند، اوج خیانت و جنایت این کشور را در حق ایران ملاحظه می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ - 01January 2018

/«سیدقاسم جاسمی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اقدامات اخیر برخی از مردم مبنی بر اعتراض نسبت به گرانی و بیکاری در جامعه اظهار داشت: یک زندگی معمول و به‌دور از دغدغه و استرس حق ملت است. مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند. برخی از مسئولان توان درک سختی‌های زندگی مردم را ندارند؛ چراکه خود در ناز و نعمت زندگی می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در برآورده کردن خواسته‌های مردم ضعیف عمل کرده‌ایم، افزود: بی‌تفاوتی نسبت به امور زندگی مردم و عدم چاره‌اندیشی برای مرتفع کردن مشکلات معیشت آن‌ها عواقب ناگوار و هزینه‌های گزافی برای کشور در پی خواهد داشت.

این نماینده خانه ملت با توجه به اینکه مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کردند که اجازه هیچ‌گونه اظهارنظر و مداخله غربی‌های متجاوز را به امور کشورمان نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: مردم هوشیار هستند و به خوبی می‌دانند که سلام گرگ‌ها بدون طمع نیست. اگر کسی در سخنان ترامپ که خود را حامی ملت ایران عنوان می‌کند، تردید دارد، مروری بر وقایع جنگ تحمیلی داشته باشد تا اوج خیانت و جنایت این کشور را در حق ایران ببیند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه عده‌ای از وقایع اخیر برداشت سوء و تلاش می‌کنند تا اقدام مردم را نارضایتی‌ از انقلاب عنوان کنند، گفت: بحث مطالبات مردم از مسئولان در خصوص گرانی‌ها ارتباطی با جریانات سیاسی نظام ندارد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها