حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اعتراضات خیابانی راه حل رفع مشکلات اقتصادی نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه‌گران با سوءاستفاده از اعتراضات مردمی نسبت به مشکلات اقتصادی، در پی ضربه زدن به کشور هستند، گفت: اعتراضات خیابانی راه حل رفع مشکلات نیست.
کد خبر: ۲۷۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ - 02January 2018

اعتراضات خیابانی راه حل رفع مشکلات اقتصادی نیست«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با توجه به اصل 27 قانون اساسی اظهار داشت: راهپیمایی مردم به نشانه پیگیری خواسته‌هایشان از مسئولان، یک امر طبیعی و حق هر شهروندی است و تا جایی که این مطالبه‌گری‌ها به درگیری و خشونت منجر نشود، قانون نیز حمایت می‌کند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به حضور عوامل غربی در جمع مردم معترض، به منظور بر هم‌زدن امنیت کشور، افزود: راه حل برطرف کردن مشکلات اقتصادی، ایجاد تنش در خیابان نیست؛ چراکه این اقدام فرصت مناسبی برای فتنه‌گران جهت بر هم‌زدن امنیت و تخریب اموال عمومی را فراهم می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان زبان مردم در مجلس هستند، گفت: ما باید جدی‌تر از گذشته پیگیر مطالبات مردم باشیم. اینکه مردم احساس کنند نمایندگان‌ کمبودهایشان را درک نمی‌کنند و یا با آنها همراه نیستند، می‌تواند در تشدید این نارضایتی‌ها موثر باشد.

حاجی‌دلیگانی با توجه به اینکه بی‌عدالتی‌ و اختلاس‌ها به اعتماد عمومی جامعه ضربه زده است، تاکید کرد: باید برای بهبود شرایط، قاطعانه اقدام کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار