مهدی ‌شاه‌سنایی: دشمن بداند که هزاران «سجاد» تقدیم انقلاب می‌کنیم

عموی شهید ‌شاه‌سنایی با بیان اینکه ما هزاران سجاد داریم که تقدیم انقلاب کنیم گفت: سجاد دیشب به صورت داوطلبانه برای دفع اغتشاشات در درگیری شرکت کرد.
کد خبر: ۲۷۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ - 02January 2018

عموی شهید ‌شاهسنایی: دشمن بداند که هزاران به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مهدی شاه‌سنایی در گفت‌وگویی با اشاره به درگیری شب گذشته که منجر به شهادت برادرزاده‌اش شد، اظهار داشت: آقا سجاد دیشب در درگیری که در کهریزسنگ نجف‌آباد پیش آمده بود برای دفع اغتشاشات شرکت کرد و در این درگیری با یک سلاح شکاری مورد حمله قرار گرفت، تیر به ناحیه قفسه سینه او اصابت کرد و به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه این حادثه تلخ دیشب ساعت 6 و نیم بعد از نماز مغرب اتفاق افتاد، افزود: سجاد به صورت داوطلب برای آرام کردن اوضاع به محل درگیری رفته بود اما در این آشوب به شهادت رسید.

مهدی شاه‌سنایی ادامه داد: سجاد بسیجی بود و از اغتشاشات پیش آمده بسیار ناراحت بود و برای آرام کردن اوضاع به صورت داوطلب به آنجا رفته بود.

وی با بیان اینکه خانواده شهید به شدت با این اغتشاشات مخالفند و آن را محکوم می‌کنند، گفت: اگر مردم اعتراضی دارند باید اعتراض خود را به صورت قانونمند و از مراجع قانونی دنبال کنند.

عموی شهید شاه‌سنایی بیان کرد: مردم باید هوشیار باشند چرا که در پس این اعتراض عوامل بیگانه است، منافقان هم به آنها کمک می‌کنند.

مهدی شاه‌سنایی اظهار داشت: نیت آنها مسائل اقتصادی و گرانی نیست، هدف آنها اصل نظام و ولایت است اما باید بدانند که ما هزاران هزار سجاد داریم که تقدیم انقلاب اسلامی کنیم.

این شهید بزرگوار حدود 30 ساله و هم رزم شهید مدافع حرم علی شاه‌سنایی بود که دو فرزند 2 و 5 ساله پسر داشت.

شهید سجاد شاه‌سنایی از پاسداران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از همرزمان شهید حججی بود و در این حادثه بر اثر شلیک مستقیم به شهادت رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها