حجت‌الاسلام مومنی:

توهین‌کنندگان به دین از امت رسول (ص) نیستند

استاد حوزه علمیه قم گفت: باید خداوند را به خاطر اینکه جزء امت رسول اکرم (ص) هستیم شکر کنیم، کسانی که به بهانه مشکلات به دین توهین کردند، جزء امت پیامبر (ص) نیستند.
کد خبر: ۲۷۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ - 02January 2018

توهین‌کنندگان به دین از امت رسول (ص) نیستندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی امشب در شبستان امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به وظیفه انسان در دنیا اظهار داشت: انسان با محاسبه نفس خود متوجه می‌شود که باید استغفار کند و شکر نعمت‌های خداوند را به جای آورد.

وی ادامه داد: شیطان از ناحیه‌های مختلف به انسان حمله می‌کند، تمام تلاش شیطان این است که نداشته‌های انسان را برای او زیاد و داشته‌های انسان را برای او کم جلوه بدهد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: انسان از روحیه بالای جانبازان امید می‌گیرد، آنها از بسیاری از نعمت‌های خداوند محروم هستند، اما نسبت به خداوند رضایت دارند.

مومنی توجه به نعمت‌های خداوند را ضروری دانست و تصریح کرد: براساس روایات باید خداوند را شکر کنیم که خودش را به ما شناسانده است، بندگی خدا انسان را از اضطراب‌ها نجات می‌دهد.

وی ادامه داد: رزق و روزی ما دست انسان‌ها نیست، بلکه به دست خداوند است، ما باید تنها در برابر خدا سر تسلیم فرود بیاوریم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: باید خداوند را به خاطر اینکه جزء امت رسول اکرم (ص) هستیم، شکر کنیم، کسانی که به بهانه اعتراضات به دین توهین کردند، جزء امت پیامبر (ص) نیستند.

مومنی با اشاره به لزوم شکر نعمت‌های خداوند اظهار کرد: یکی از این نعمت‌ها این است که خداوند ما را با گناهانمان به مردم معرفی نکرده است و مردم ما را به عنوان گناهکار نمی‌شناسند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار