سردار جمیری:

سوء استفاده عناصر دشمن از دغدغه‌های مردم برای آشوب هویدا است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: ادعای دروغین برخی عناصر وابسته به دشمن در خصوص ایجاد آشوب و اغتشاش به علت مشکلات اقتصادی مردم در کشور هویدا بود.
کد خبر: ۲۷۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ - 03January 2018

سوء استفاده عناصر دشمن از دغدغه های مردم برای آشوب هویدا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «فتح‌الله جمیری» فرمانده سپاه الغدیر یزد در آئین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان با گرامی‌داشت 12 دی‌ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان دارالعباده و با اشاره به نقش بی‌بدیل معظم له در مقابله با استکبار جهانی و ایادی دست ‌نشانده‌اش اظهار داشت: بزرگ ‌ترین هنر رهبر انقلاب اسلامی همانند امام راحل و عظیم الشان، تربیت انسان است.

جمیری با بیان خاطراتی از مقام معظم رهبری افزود: با آگاهی، تدبیر و تسلط رهبر معظم انقلاب بر مسائل داخلی و خارجی تمامی توطئه‌ها و ترفندها علیه ملت ایران ناکام مانده و تعجب دشمنان نظام را برانگیخته است.

این مسئول با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در استان یزد یادآور شد: رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی در این سفر یزد را علاوه بر دارالعباده بودن دارالعلم هم نامیدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر کشور و سوء استفاده برخی جریانات ضدانقلاب از این اتفاقات ابراز داشت: آیا کسانی که به نماد ملی و مذهبی ملت ایران توهین می‌کنند و پرچم مقدس کشور و مساجد و حسینیه‌ها را به آتش می‌کشند دغدغه گرانی و تورم دارند؟ مگر توهین به ارزش‌های مردم دردی را دوا می‌کند و یا از گرانی می‌کاهد؟

فرمانده سپاه الغدیر استان در ادامه تصریح کرد: ادعای دروغین برخی عناصر وابسته به دشمن در خصوص ایجاد آشوب و اغتشاش به علت مشکلات اقتصادی مردم در کشور و همچنین سوءاستفاده از دغدغه‌های مردم، کاملاً در اتفاقات اخیر هویدا بود و این اقدامات نشان داد دشمنان فرصت را غنیمت شمرده و عقده‌گشایی کردند.

سردار جمیری با اشاره به جسارت و توهین عده‌ای از معاندان نظام اسلامی به قبور مطهر شهدا در یکی از شهرستان‌های کشور خاطرنشان کرد: مگر نه این است که این شهدای عزیز ما خون خود را برای حفظ و حراست از این مردم اهدا کرده‌اند و اگر نبود جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های این بزرگواران الان سرنوشت کشور ما هم مانند برخی کشورهای منطقه بود.

فرمانده سپاه استان یزد در پایان با تأکید بر هوشیاری و بصیرت ملت رشید ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار و مومن یزد اضافه کرد: امروز که دشمنان قسم‌ خورده ملت و نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه رفته‌اند مردم بصیر ایران با حفظ هوشیاری و آگاهی خود بار دیگر فتنه‌ها را در نطفه خفه کرده و دشمن غدار را ناکام خواهند گذاشت.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار «محمدحسین قرقچیان» تقدیر به عمل آمد و سرهنگ پاسدار «رضا پورشمسی» به‌ عنوان جانشین سپاه الغدیر استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار