برگزاری آیین گرامی‌داشت شهیدان «ملاجعفری» و «رضایی» در یزد

آیین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان «محمد مهدی ملاجعفری» و «محمد حسین رضایی ندوشن» امشب (چهارشنبه) در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 03January 2018

برگزاری آیین گرامیداشت شهیدان «ملاجعفری» و «رضایی» در یزد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت «محمد مهدی ملاجعفری» و «محمد حسین رضایی ندوشن»، یادواره این دو شهید والامقام، امشب (چهارشنبه) به صورت جداگانه در یزد برگزار خواهد شد.

در همین راستا، یادبود شهید «محمد مهدی ملاجعفری» بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد «عسگریه» واقع در بلوار امام جعفر صادق (ع) کوچه ویلا منعقد می‌شود.

همچنین، مراسم یادبود شهید «محمد حسین رضایی ندوشن» نیز به مدت دو شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد «حضرت امام سجاد (ع)» ندوشن برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، شهید «محمد مهدی ملاجعفری» پانزدهم آبان‌ماه سال 1335 در زاهدان متولد شد. وی در رشته علوم انسانی کاردانی خود را گرفت و به عنوان گروهبان یکم وظیفه ژاندارمری در جبهه حضور یافت و 7 دی‌ماه سال 1359 در جاده آبادان – ماهشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

شهید ـ«محمد حسین رضایی ندوشن» نیز روز 1 فروردین سال 1346 در یزد به دنیا آمد. وی تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند به عنوان پاسدار وظیفه به جبهه رفت و در تاریخ 5 دی‌ماه سال 1366 در «ماووت» عراق به مقام شهادت نائل آمد و پیکر وی در حسینیه «بالا شهر» ندوشن میبد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار