شعار «مرگ بر فتنه‌گر» در استان همدان طنین‌انداز شد

هم‌زمان با برخی از شهرهای کشور، شعار «مرگ بر فتنه‌گر» در شهرهای استان همدان نیز طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۲۷۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ - 03January 2018

طنین شعار «مرگ بر فتنه‌گز» در استان همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، هم‌زمان با برخی از شهرهای کشور و هم‌گام با مردم ایران اسلامی در جای جای این میهن سرافراز، شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آمریکا» در شهرهای استان همدان نیز طنین‌انداز شد.

از شهرستان «رزن» در شمال استان گرفته تا «ملایر» در جنوب استان همدان امروز شاهد حضور در صحنه مردم ولایت‌مداری بود که به راستی ثابت کرده‌اند همواره در همه صحنه‌ها حاضر هستند و با حضور یک‌پارچه خود مشتی محکم بر دهان دشمنان این خاک و سرزمین اسلامی خواهند کوبید.

مردمانی که طی دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یار و یاور امام خمینی (ره) بودند، امروز نیز پشتیبان رهبری و ولایت فقیه هستند و برای محکومیت فعالیت‌های اخیر آشوب‌گران به خیابان‌ها آمده‌اند تا به همه دنیای استکبار نشان دهند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی و رهبری خواهند بود.

همان ملتی که در طول هشت سال ایثار و گذشت، فرزندان خود را تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی کرد تا امروز شاهد عزت و اقتدار ایران در منطقه و جهان باشیم و به برکت خون همین شهدای گلگون کفن، آسایش و امنیت امروز کشور زبان‌زد خاص و عام است.

حضور اقشار مختلف از بسیجیان و دانش‌آموزان گرفته تا کسبه بازار و طلاب، همه حرفشان با دشمان این مرز و بوم این است که همواره و در همه شرایط بر میثاق خود با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس ایستاده‌ایم و تا زمانی که خون در رگ‌های‌مان جاری است اجازه نخواهیم داد دست دشمنان اسلام و نااهلان به میهن سربلند و پیروزمان برسد.

خاطرنشان می‌شود این راهپیمایی‌ها، روزهای آینده نیز در استان‌های دیگر کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها