وصیت‌نامه شهید کرامت بهشتی/ دامادی من لحظه شهادت است

شهید بهشتی در وصیت‌نامه خود آورده است: «به حمام می‌روم و در حال اصلاح کردن هستم و این حمام، حمام دامادیم خواهد بود؛ زیرا اگر خدا بخواهد با شرکت در این عملیات سرنوشت‌ساز دوست دارم داماد شوم یعنی رسیدن به فیض شهادت.»
کد خبر: ۲۷۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ - 05January 2018

جمعه منتشر شود// وصیت‌نامه شهید کرامت بهشتی/به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «کرامت بهشتی» ۹ خرداد ۱۳۴۶ در جیرفت چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسداران درآمد و چهار دی ۱۳۶۵ در ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به منجی عالم بشریت مهدی موعود و نایب برحقش امام خمینی و با سلام و درود به شهیدان صدر اسلام از شهیدان کربلای حسینی تا شهدای کربلای خمینی و با سلام و درود به رزمندگان کفرستیز اسلام آن زاهدان شب و شیران روز و با سلام و درود به ملت شهید پرور یاران وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم.

بار خدایا با کوله باری پر از گناه و دلی آکنده و تیره به سوی تو می‌آیم تا شاید این بنده گناهکار را قبول کنی، بار الهی من تو را به یگانگی قبول کرده‌ام و از روزی که تو را شناختم و به دین تو روی آوردم و به فرمان امام لبیک و کلمه «لا اله الا الله» را بر لب دارم و پیرو دین اسلام شدم، خدایا مرا راهنمایی کن تا بتوانم در راه تو و برای دین تو جهاد کنم و این وظیفه‌ای که برگردنم است انجام دهم تا این‌که اسلام عزیز به صاحب اصلی آن تحویل دهم.

خدایا من پیام امامم به گوش من خورد که می‌فرماید تمام جوانان ما باید در مقابله با کفر بپا خیزید و من هم لبیک گفتم و به پیام امام به جبهه روی آوردم و حال که در حال انجام ماموریت هستم، مرا یاری ده و کمک کن.

بار خدایا از تو می‌خواهم که مرگ را شهادت در راه خودت قرار دهی و این هدیه ناقابل را بپذیری. باری پدر و مادرم از شما می‌خواهم امام را یاری کنید و بعد از مرگ من گریه و زاری نکنید، مبادا برای من ناراحتی نکنید و دل دشمن را شاد کنید، مادرم می‌دانم برایم زحمت‌ها کشیدید، در پای گهواره‌ام خواب و بیداری کردید؛ مادرم شما صبرتان زینب‌وار باشد و پدرم شما هم باید حسین‌وار که علی اکبر خود را فدای اسلام کرده باشید و اگر نتوانستم جبران زحمت‌های شما را بکنم از شما می‌خواهم که مرا عفو کنید؛ باری به حمام می‌روم و در حال اصلاح کردن هستم و این حمام، حمام دامادیم خواهد بود؛ زیرا اگر خدا بخواهد با شرکت در این عملیات سرنوشت ساز دوست دارم داماد شوم یعنی رسیدن به فیض شهادت است.

باری از شما می‌خواهم که صبر و استقامت داشته باشید بگویید خداوندا سری که در راه تو دادیم پس نخواهیم گرفت و پیامم به مردم ایران این است که امام را تنها نگذارید و مساجد را خالی نگذارید و از اسلام و میهن اسلامی خود دفاع کنید و نگذارید که دشمنان ما اسلام را نابود کنند، باری پدر و مادرم به مردم نشان دهید که چگونه باید حسن‌وار باشید و به مردم صبر و استقامت نشان دهید باری مادر جان سخن بسیار است؛ زیاد به شما درد سر نمی‌دهم، در آخر از همگی شما و اقوام و خویشان می‌خواهم که اگر بدی از من دیده‌اید به بزرگی خود ببخشید.

التماس دعا»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها