مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

۷۸۰ مزار شهید در آذربایجان غربی ساماندهی می‌شود

مهدی فعال گفت: تا پایان سال مالی جاری ۷۸۰ مزار شهدای استان ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ - 03January 2018

۷۸۰ مزار شهید در آذربایجان غربی ساماندهی می شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مهدی فعال بعد از ظهر چهارشنبه در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: از برنامه ساماندهی ۱۲۴۸ مزار شهدای باقی مانده در استان امسال  ۴۶۸ مزار ساماندهی شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای ساماندهی ۴۶۸ مزار شهدای استان را ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: همچنین ساماندهی ۷۸۰ مزار تا پایان سال مالی جاری به اتمام می‌رسد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: پایان سال مالی ۹۶ ان شاالله سال اتمام عملیات طرح های ساماندهی گلزار شهدا درآذربایجان غربی باشد.

تقی کهوریان افزود: نشر فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه و آشناساختن جوانان با زندگی و آرمان های شهدا، ضامن سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی درمقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و خدمت به شهدا و خانواده های معظم شهیدان وظیفه مهم مسولین و دست اندرکان در نهاد ها و سازمانهای دولتی است.

وی با اشاره به روند ساماندهی گلزار شهدا در استان افزود:کارهای ساماندهی مزار مطهر شهیدان در شهرها وروستاهای استان به مراحل پایانی رسیده و با تخصیص اعتبار مورد نیاز آن این طرح با پایان عملیات در تمامی گلزارهای استان هفته دولت سال ۹۷ جشن ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا در استان برگزار می شود.

وی در ادامه به شهرداران استان تاکید کرد: شهرداران و دهیاران در برنامه سالیانه خود منابع اعتباری مورد نیاز برای تامین خدمات مورد نیاز و نگهداری گلزارها و یادمان های شهدا پیش بینی کنند.

در این جلسه با حضور مدیران کل مسئول در ساماندهی گلزار شهیدان، اجرای مصوبات جلسه قبل بررسی و مواردی که با نقص در اجرا مواجه شده اند با اتخاذ تدابیر لازم برای اجرا مورد تاکید قرار گرفتند و با اجرای آنها معاونت عمرانی استاندار اظهار امیدواری کردند در پایان سال مالی جرای با تحویل تمام گلزارها به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صرفا نگهداری از این گلزارها می باشد که حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه مستمر قرار گیرد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار