جهاد اسلامی بر ضرورت تداوم انتفاضه ملت فلسطین تاکید کرد

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت انتفاضه ضد رژیم صهیونیستی و قطع هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با صهیونیست‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ - 05January 2018

جهاد اسلامی بر ضرورت تداوم انتفاضه ملت فلسطین تاکید کردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ شیخ خضر حبیب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر اهمیت ادامه انتفاضه فلسطین در واکنش به تصمیم ترامپ درباره قدس و تصمیم حزب لیکود رژیم صهیونیستی درباره کرانه باختری تاکید کرد.

وی افزود: ما منتظریم که از سوی حکام عرب و مسلمانان تصمیمات قوی در سطح جنایات رژیم صهیونیستی صادر شود. تصمیماتی قوی در اخراج سفیران آمریکا از پایتخت‌های عربی و فراخوانی سفیران کشور‌های عربی از آمریکا.

شیخ حبیب تاکید کرد: تصمیمات اتخاذ شده (از سوی دشمنان ملت فلسطین) از اعلامیه شوم بالفور تا اعلامیه ترامپ و تصمیم نتانیاهو در ملحق کردن شهرک‌ها در کرانه غربی، همگی زوال پذیر هستند و ملت ما به سرزمین و حقوق خود پایبند است و ذره‌ای از خاک فلسطین کوتاه نمی‌آید.

وی از امت عربی و اسلامی خواست که در کنار فلسطین باشند.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت ریشه کنی تفرقه و دودستگی و وحدت صفوف در برابر دشمنان تاکید کرد و از امت اسلامی و ملت فلسطین خواست که در خندق مقاومت و جهاد باشند.

وی بر ضرورت توقف هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و اشغالگران اسرائیلی و توقف مذاکرات سازش تاکید کرد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها