رستمیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تحریم‌های جدید نشان‌دهنده دشمنی آمریکا با مردم ایران است

نماینده مجلس شورای اسلامی اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را اوج دشمنی آمریکا و غیرقابل اعتماد بودن این کشور دانست و گفت: ترامپ که از اغتشاشات اخیر در ایران به نتیجه دلخواه خود نرسیده است، تلاش می‌کند با تهدید و تحریم قدرت ایران را تضعیف کند.
کد خبر: ۲۷۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 06January 2018

رسوایی ترامپ با ایجاد تحریم‌های جدید علیه ایران«علی رستمیان» عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به تصمیم سناتورهای آمریکایی مبنی بر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، اظهار داشت: ترامپ و برخی از مقامات بلندپایه آمریکایی در اولین روزهای اغتشاشات در ایران، از اولین دشمنانی بودند که حمایت خود را از مردم ایران اعلام کردند؛ اما وقتی نتیجه‌ای از سوی آشوبگران برای دنیای استکبار حاصل نشد، آن‌ها دوباره چهره اصلی خود را نشان داده و با تشکیل جلسات متعدد و تصمیم‌گیری درباره افزایش تحریم‌های جدید علیه کشورمان، دشمنی خود با ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

این نماینده خانه ملت در ادامه با بیان اینکه ترامپ بدون هرگونه سند و مدرکی، پایبندی ایران به مفاد برجام را رد کرده است، افزود: تمام تلاش آمریکا این است که ایران را ناقض تعهد بین‌المللی برجام معرفی کند تا بتواند با دلایل منطقی از برجام خارج شود. این در حالی است که سازمان ملل بارها وفای به عهد جمهوری اسلامی ایران را با صراحت اعلام کرده است.

وی وجود تفرقه میان ملت و دولت ایران را آرزوی بزرگ دشمنان و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها دانست و گفت: از بدو ظهور انقلاب اسلامی، روسای جمهور آمریکا به طریقی می‌خواستند میان دولت و ملت ما شکاف ایحاد کنند تا بتوانند حکومت را ضعیف و به مقاصد خود برسند. ترامپ نیز مشکلات اقتصادی را نقطه ضعف مردم ما می‌داند و تلاش می‌کند از این راه به اصل نظام ضربه وارد کند.

رستمیان وحدت میان دولت و ملت را مانع از هرگونه گستاخی دشمنان نظام و انقلاب برشمرد و گفت: زمانی که مشکلات مردم را رنج می‌دهد، دولت باید به یاری ملت بشتابد و با استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن به امور زندگی مردم رسیدگی کند. عدم رسیدگی به مشکلات مردم، نارضایتی ملت را در پی خواهد داشت و همین اعتراضات دشمنان را دچار این توهم می‌کند که مردم برابر اصل انقلاب ایستاده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به محکوم کردن اغتشاشات اخیر توسط مردم انقلابی کشور تصریح کرد: اینکه مردم با توجه به تمام مشکلات اقتصادی که دارند به خیابان‌ها آمدند و رفتار ضد انقلابی فتنه‌گران را سرکوب کردند باید مورد توجه دولت و مسئولان باشد. مردم با وجود تمام دغدغه‌های معیشتی خود، نشان دادند که حامی انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار