امام جمعه آمل:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی زنگ بیدار باشی برای همه مسئولان است

امام جمعه آمل گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی زنگ بیدار باشی برای همه مسئولان است تا در خدمت مردم باشند و مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان را برطرف کنند.
کد خبر: ۲۷۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ - 06January 2018

حضور پرشور مردم در راهپیمایی زنگ بیدار باشی برای همه مسئولان استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «سید جلیل مرتضوی» امام جمعه آمل امروز در اجتماع پرشور مردم آمل در محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: این حضور پرشور ملت، پیام ملت ایران علیه دشمنان است و آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بدانند تا رهبر معظم انقلاب این ملت را دارد و پرچم لا اله الاالله بر سر ما است، ملت فدایی آرمان شهدا و انقلاب خواهند بود.

وی با بیان اینکه امروز رسوایی آمریکا را در شورای امنیت سازمان ملل دیدیم، افزود: ملت ایران با حضور خود قدردان امنیت و رفاه خود هستند.

امام جمعه آمل به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و خطاب به دولتمردان گفت: نه اینکه مشکل اشتغال نداریم، اما فدایی، آرمان‌های بلند امام (ره)، شهدا و پرچم خود هستیم و این ملت قهرمان، تاریخ ساز و با بصیرت فدایی ارزشها است.

این مسئول تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی زنگ بیدار باشی برای همه مسئولان است تا در خدمت مردم باشند و مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان را برطرف کنند.

حجت الاسلام مرتضوی در ادامه خواهان تلاش مسئولان برای رفع مشکلات بیکاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار