علیرضابیگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امنیت ایران مرهون مجاهدت‌های نیروهای مسلح است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره نقش موثر نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور گفت: توانایی، قدرت، اقدام به‌ موقع و رشادت نیروهای مسلح مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۷۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰ - 07January 2018

امنیت ایران مرهون مجاهدت‌های نیروهای مسلح است«احمد علیرضا‌بیگی» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به حضور تروریست‌های تکفیری داعش در افغانستان، پاکستان، لیبی و مصر که منجر به ناامن شدن این کشورها شده است، اظهار داشت: امنیت امروز ایران مرهون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و حضور پرقدرت نیروهای مسلج کشورمان است. توانایی، قدرت، اقدام به‌موقع و رشادت نیروهای مسلح، مایه افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

این نماینده خانه ملت شکست‌های پی در پی آمریکا و متحدانش در منطقه و ناکامی در اهدافشان را عاملی برای انتقام‌جویی از کشورمان عنوان کرد و افزود: ایران نقش مهمی در پیروزی‌های جبهه مقاومت علیه داعش در عراق و سوریه داشت و این موضوع کینه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران را بیشتر از گذشته کرده است، به همین دلیل غربی‌ها امنیت و آرامش کشورمان را هدف گرفته‌اند تا هرچه در سوریه انجام دادند در کشور ما تکرار کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور خاطرنشان کرد: نه‌ تنها آمریکایی‌ها بلکه هیچ دشمن متجاوزی توان رویارویی با ایران از راه نظامی را ندارد، به همین دلیل دشمنان درصدد هستند تا با سوءاستفاده از نارضایتی مردم از عملکرد نامناسب برخی از مسئولان، میان ملت و حکومت شکاف ایجاد کنند.

علیرضابیگی با توجه به اصل 27 قانون اساسی تصریح کرد: تمام اعتراضات باید در سایه امنیت مطرح شود؛ چراکه ایجاد درگیری و اغتشاش نه‌ تنها مشکلات مردم را مرتفع نمی‌کند، بلکه امنیت کشور را به چالش می‌کشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار