استاندار سمنان:

رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت دولت است

استاندار سمنان گفت: ‏رفع مشکلات معیشتی اولویت دولت و مسئولان استان است‎.‎
کد خبر: ۲۷۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ - 07January 2018

رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت دولت است/ مسئولان قدرشناس ایثارمردمبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سید شهاب‌الدین چاووشی» استاندار سمنان در دیدار صبح امروز خود با حجت‌الاسلام «سید محسن محمودی» امام‌ جمعه ورامین، ضمن تأکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم، اظهار داشت: باید قدردان موقعیت فراهم آمده در حوزه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران اسلامی باشیم چرا که این دست فرصت‌ها کمتر پیش می‌آیند و باید در زمان تصدی مسئولیت، مشکلات مردم را دید و برای رفع آن راهکاری عملی تدبیر کرد.

وی افزود: از مسئولان نهادهای مختلف استان سمنان می‌خواهیم تا با قدرشناسی فرصت خدمت‌رسانی به مردم در میان آن‌ها باشند و مشکلاتشان را رصد کنند تا بتوانیم شاهد بهترین تصمیمات در راستای رفع مشکلات باشیم.

استاندار سمنان گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که در کنار تمام آن‌ها، مردم متدین، خداجوی، حق‌طلب، شهیدپرور و همیشه در صحنه، یک ظرفیت بلاشک و ویژه محسوب می‌شوند چرا که با حضور روز گذشته خود در راهپیمایی بصیرت نشان دادند تا چه اندازه صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کرده‌اند.

تأکید ما بر حفظ ارزش‌های اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این نشست ضمن اشاره به تصدی پست استانداری سمنان توسط چاووشی، گفت: مسئولان ما در بدو ورود به هر پست باید بدانند که پایبندی به‌نظام و آرمان‌های انقلاب رسالتی بزرگ و حساس و البته بدیهی برای ایشان است.

حجت‌الاسلام «سید محسن محمودی» با بیان اینکه تأکید ما بر حفظ ارزش‌های اسلامی است، اظهار داشت: ارزش‌های نظام اسلامی خط قرمزی است که باید پا را فراتر از آن نگذاشت که مردم ما نشان دادند خط‌مشی خود را از اغتشاشگران و آشوب‌طلبان به‌طورجدی، جدا کرده‌اند و این ارزش‌هایی که برایشان خون‌ها داده‌شده را حفظ می‌کنند.

وی افزود: ما بهترین ملت راداریم چراکه با حضورشان درصحنه همه فتنه‌ها را خاموش کرده‌اند اما باید دانست که دشمنان بیکار نمی‌نشینند و هرروز به دنبال فتنه‌گری جدید خواهند بود لذا یکی از رسالت‌های ما این است که بصیرت را در بین نسل جوان تبیین و ترویج دهیم.

امام‌ جمعه ورامین همچنین خواستار نگاه ویژه مسئولان به معیشت مردم شد و گفت: نباید بهانه به دست دشمنان داد از سوی دیگر مطالبات مردم ازلحاظ اقتصادی به‌حق است و باید به دردشان رسیدگی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار