تجلیل جمعی از مسئولین استان یزد از خانواده شهید «خلیل ذاکری‌نیا»

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد و جمعی از مسئولین نیروی انتظامی، با حضور در منزل شهید «خلیل ذاکری‌نیا» ضمن دیدار با خانواده این شهید والامقام از مقام والای ایشان تجلیل کردند.
کد خبر: ۲۷۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ - 08January 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «بی‌بی سادات موسوی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد و جمعی از مسئولین نیروی انتظامی استان، با حضور در منزل شهید «خلیل ذاکری‌نیا» از شهدای نیروی انتظامی یزد که در درگیری با اشرار به مقام شهادت نائل شده است، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

«بی‌بی سادات موسوی» در این دیدار، مقام والای شهیدان را توصیف نشدنی برشمرد و اظهار داشت: شهید زنده است و بعد از شهادتش خط و سیر هدایت‌گر خویش را همچنان ادامه می‌دهد.

تجلیل از همسر شهید «خلیل ذاکری نیا»

وی با اشاره به صبوری همه همسران و مادران شهدا افزود: همه ما باید از سیره و منش شهدا پاسداری کنیم و عمل به وصایای آنان را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم.

«افسانه باقری» همسر شهید خلیل ذاکری‌نیا نیز در این دیدار، با اشاره به آمادگی و شوق همسر شهیدش برای حضور در مأموریت‌های نیروی انتظامی، اظهار داشت: ۸ سال بیشتر از ازدواج ما نمی‌گذشت که ایشان ابتدا به زاهدان منتقل و آن‌جا در درگیری با اشرار به مقام شهادت نائل شد.

این بانوی بزرگوار در مورد نحوه شهادت همسرش گفت: خلیل بسیار شجاع بود، چند شب قبل از شهادتش خواب دوست صمیمی‌اش شهید انتظاری را می‌بیند؛ این خواب سبب می‌شود که شجاعانه‌تر و با اخلاص بیشتر در مأموریتی که منجر به شهادتش شد، آماده شود.

وی ادامه داد:، چون زمان شهادت همسرم من فرزند دومم را باردار بودم به سختی مرا در جریان شهادتش قرار دادند.

همسر شهید ذاکری‌نیا با اشاره به ۲ یادگار به جای مانده از شهید، بیان کرد: ۲ فرزندم را به حول و قوه الهی و با همراهی و استعانت از شهدا بزرگ کردم، خدا را شکر دختر بزرگم با طی کردن مدارج علمی اکنون دندان‌پزشک و پسرم هم مقطع تحصیلی دبیرستان را طی می‌کند.

خاطرنشان می‌شود، شهید «خلیل ذاکری نیا» سال ۱۳۴۵ در آبادان دیده به جهان گشود. سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد و صاحب یک دختر و پسر شد.

وی ۱۲ آبان‌ماه ۱۳۷۸ با درجه «سروان» در «ایرانشهر» هنگام درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدا «خلدبرین» به خاک سپرده شد.

تجلیل از همسر شهید «خلیل ذاکری نیا»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار