همزمان با ایام دهه فجر صورت می‌گیرد؛

رونمایی از آلبوم «کبوترانه» ویژه راهیان نور در مازندران

«حسن محمودزاده» خواننده انقلابی کشور گفت: آلبوم «کبوترانه» شامل 20 اثر موسیقی فاخر انقلابی ویژه راهیان نور در ایام دهه مبارکه فجر در مازندران رونمایی می شود.
کد خبر: ۲۷۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ - 08January 2018

«حسن محمودزاده» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، از رونمایی آلبوم موسیقی «کبوترانه» در ایام دهه مبارک فجر در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این آلبوم شامل ۲۰ اثر فاخر و ارزشمند موسیقی حوزه دفاع مقدس است که توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران ویژه راهیان نور تولید شده است.

وی به مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا و بسیج دانشجویی استان مازندران در تهیه این آلبوم اشاره کرد و گفت: تولید این اثر با هدف توزیع در بین زائران سرزمین‌های نور و ترویج و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس صورت گرفت.

محمودزاده ادامه داد: این آلبوم حاوی اشعار در حوزه شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم است که تهیه و تولید آن ۵ سال زمان برده است.

این هنرمند انقلابی نسل جوان از «ایمان تیموریان»، «حسین مهدوی»، «دانیال شاکری» و «امیدیگانه» به عنوان کسانی که در تهیه و تولید این آلبوم نقش داشتند یاد کرد و گفت: قرار است این اثر در مراسم افتتاحیه فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران رونمایی شود.

رونمایی از آلبوم «کبوترانه» ویژه راهیان نور در مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار