نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

احساس امنیت مهم‌ترین ابزار کنترلی برای حفظ حقوق شهروندی است

آیت‌الله «نورالله طبرسی» با اشاره به این‌که امنیت، دارای اهمیت و نقش بسیار حساسی در ابعاد مختلف زندگی انسان است، گفت: احساس امنیت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار کنترلی برای حفظ حقوق و رفتار شهروندی در جامعه قلمداد می‌شود.
کد خبر: ۲۷۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ - 08January 2018

احساس امنیت مهم‌ترین ابزار کنترلی برای حفظ حقوق شهروندی است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز (دوشنبه) در دیدار با فرمانده انتظامی استان و همراهان، با بیان این‌که امنیت یک نعمت بی‌بدیل در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است، اظهار داشت: نیاز به امنیت از قدیمی‌ترین و عمیق‌ترین نیازهای انسان‌ها است، به طوری که انسان‌ها در هیچ برهه زمانی برای تأمین امنیت بی‌تفاوت نبوده و هزینه‌های زیادی را برای تأمین آن تحمل کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که امنیت، دارای اهمیت و نقش بسیار حساسی در ابعاد مختلف زندگی انسان است، تصریح کرد: احساس امنیت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار کنترلی برای حفظ حقوق و رفتار شهروندی در جامعه قلمداد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این‌که اساس پذیرش و پایبندی به ارزش‌ها، داشتن بصیرت دینی است، افزود: قرآن در همه حال انسان را به بصیرت و درک صحیح از دین که نتیجه آن رسیدن به سعادت و امنیت روانی و اجتماعی است فرا می‌خواند.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ اعتقادات و باورهای دینی در ارتقاء احساس امنیت و پایبندی اقشار جامعه به ویژه قشر جوان، متولیان فرهنگی و اجتماعی باید در قول و عمل و با محبت منطق آموزه‌های دینی را ابلاغ و اجرا کنند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به این‌که نیروی انتظامی در مواجهه با حوادث پیش آمده مقتدرانه و مدبرانه برخورد کرده است،گفت: ناآرامی‌های اخیر در کشور نشان داد که دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به این نظام الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار