حسن‌بیگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دشمنی آمریکا با ایران پایان ندارد/ ملت ایران جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با کشورمان تمام‌نشدنی است، گفت: اسناد و مدارکی در اختیار داریم که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها از مدت‌ها قبل برای به چالش کشاندن امنیت کشورمان برنامه‌ریزی کرده بودند.
کد خبر: ۲۷۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ - 09January 2018

دشمنی آمریکا با ایران پایان ندارد/ ملت ایران جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند«ابوالفضل حسن‌بیگی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به نقش دشمنان خارجی در ایجاد تنش و ناآرامی‌های اخیر ایران، اظهار داشت: ما اسناد و مدارکی در اختیار داریم که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها از مدت‌ها قبل برای به چالش کشاندن امنیت ایران برنامه‌ریزی کرده بودند.

این نماینده خانه ملت در ادامه با توجه به شکست داعش در عراق و سوریه که منجر به ناکام ماندن آمریکایی‌ها در رسیدن به اهدافشان که تامین امنیت رژیم صهیونیستی در غرب آسیا یکی از مهم‌ترین آن‌ها بود، افزود: در جوامع بین‌المللی، ایران به عنوان فرمانده جبهه مقاومت در منطقه شناخته شده است و حضور رزمندگان ایرانی بود که جریان خطرناک تروریستی را در عراق و سوریه نابود کرد، کشور ما هم در ثبات امنیت در منطقه نقش مهم و کلیدی دارد و هم در داخل خاک خود امنیت، صلح و آرامش را به ارمغان آورده است.

وی دشمنی‌های آمریکا نسبت به ایران را تمام نشدنی دانست و تصریح کرد: 2 گروه تروریستی به حمایت ترامپ در اربیل کردستان عراق آموزش دیده بودند تا در فرصت مناسب امنیت ایران را مورد هدف قرار دهند. نارضایتی اخیر مردم در قبال وضعیت معیشتی، این فتنه‌گران را تحریک کرد که با ورود به ایران دست به اقدامات تروریستی بزنند؛ اما نیروهای گمنام امام زمان (عج) آن‌ها را در مرز عراق دستگیر کردند و مثل همیشه توطئه‌های دشمنان انقلاب خنثی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای با اشاره به اعترافات عناصر تروریستی دستگیر شده، گفت: تسلیحات نظامی این گروه توسط آمریکا تامین می‌شد و مراجع سلفی آل سعود هم استادان اخلاق این جریان تکفیری بوده‌اند.

نماینده خانه ملت یادآور شد: آمریکایی‌ها از 15 کشوری که در همسایگی ما هستند، به جز روسیه و ارمنستان در 13 کشور پایگاه نظامی ایجاد کرده‌اند که هدف از این اقدامات نشانه گرفتن ایران است. آمریکا هیچوقت پشتیبان و حامی مردم ما نبوده و نخواهد بود. باید برای حفاظت از این مرز و بوم مردم و مسولان اتحاد کامل داشته باشند.

حسن بیگی گفت: آمریکایی‌ها و متحدانش فکر می‌کردند که این حرکت آنها آخرین اقدام در جهت تخریب امنیت و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ما خواهد بود؛ اما ملت با بصیرت و انقلابی مانند سال‌های گذشته جواب دندان شکنی به دشمنان ایران دادند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار