صبر و بردباری از مهمترین خصوصیات اخلاقی شهید سیاح‌طاهری

برادر شهید مدافع حرم گفت: از مهمترین خصوصیات اخلاقی شهید صبر و بردباری و استمرار در حرکت رو به جلو بود.
کد خبر: ۲۷۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ - 11January 2018

صبر و بردباری از مهمترین خصوصیات اخلاقی شهید سیاح طاهریبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، علی سیاح‌طاهری برادر شهید مدافع حرم ظهر امروز با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شهید مدافع حرم سعید سیاح‌طاهری اظهار داشت: از مهمترین خصوصیات اخلاقی ایشان صبر و بردباری و استمرار در حرکت رو به جلو بود.

وی افزود: شهید سیاح طاهری بعد از دوران دفاع مقدس به لبنان رفت و در جمع رزمندگان حزب‌الله حضور پیدا کرد. در دهه هفتاد نیز به بازسازی و احیا گردان مقداد آبادان پرداخت و سپس در سپاه بازنشسته شد.

برادر شهید مدافع حرم گفت: در دهه هشتاد بنیانگذار جشنواره دفاع مقدس برای کودکان شد و هزاران دانش آموز از مناطق محروم و زلزله زده در این جشنواره ها شرکت می کردند و از دیگر فعالیت‌های فرهنگی وی اجرای مسابقات کتابخوانی در زندان دورود بود.

وی با بیان اینکه شهید سیاح‌طاهری مرد زمان خود بود و در دهه 90 برای حضور در سوریه احساس تکلیف کرد، افزود: ایشان جا مانده از کاروان شهدا و آرزویش شهادت در راه اهل بیت بود و به همین دلیل بهترین راه را برای رسیدن به هدفش حضور در سوریه و دفاع از حرم می‌دانست.

برادر شهید سیاح‌طاهری با اشاره به فتنه‌های اخیر در کشور گفت: اگر شهید سیاح‌طاهری در جمع بود باز هم با حضور در صحنه و دفاع از میهن و انقلاب پاسخ فتنه گران را می‌داد.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار