دومین دوره مسابقه بین‌المللی قرآن کریم در لبنان آغاز شد

دومین دوره مسابقه بین‌المللی حفظ و تجوید قرآن کریم با نام «جایزه عزم طرابلس» از روز گذشته در بیروت لبنان برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ - 12January 2018

دومین دوره مسابقه بین المللی قرآن کریم در لبنان آغاز شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، دارالفتوای لبنان و جمعیت «عزم و سعادت اجتماعی» دومین دوره مسابقه بین المللی حفظ و تجوید قرآن کریم با نام «جایزه عزم طرابلس» را از روز گذشته، پنجشنبه (۲۱ دی ) در بیروت آغاز کرد.

براساس برنامه این مسابقه قرآنی، دور دوم آن در سایر مناطق لبنان از جمله استان های البقاع، بعلبک، الهرمل روز یکشنبه (۲۴ دی) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ در ساختمان ازهر البقاع آغاز می شود و به ترتیب در استان های بیروت و جبل لبنان، الجنوب و النبطیه روز یکشنبه (یکم بهمن) و در استان عکار روز یکشنبه (۱۵ بهمن) و در استان الشمال روز یکشنبه (۲۲ بهمن) در مقر دارالعلم و العلمای طرابلس برگزار خواهد شد.

هدف این دوره مسابقه قرآنی خدمت به کتاب الهی و تشویق مسلمان برای روی آوردن به قرآن کریم و حفظ و تدبیر و تلاوت و اجرای آن است.

انتظار می رود که قاریان و پژوهشگران کشورهای مختلف جهان اسلام در این مسابقه قرآنی حضور خواهند داشت؛ این مسابقه در سه بخش حفظ کامل قرآن کریم با حسن ادا و تجوید، تجلیل از شخصیت های اسلامی فعال در زمینه اسلام و مسلمانان، بررسی علمی درباره «صلح در قرآن کریم» برگزار شود و محوریت امسال آن درباره «صلح اقتصادی در قرآن کریم» خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار